Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,316Oplossingen
  • 1,787Discussies
  • 84.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Brst in scherm Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben super tevreden met mijn telefoon. Je kunt er werkelijk alles mee. Alleen het scherm is een drama.Er wordt verteld gorillaglas supersterk, maar mijn scherm had, met de beschermhoes erom heen al ...

Gebroken scherm Alleen-lezen Opgelost

hallo, ik heb een vraag. gisteren is mijn telefoon uit mijn zak gevallen en zit er een enorme barst in.ik heb deze iPhone 4S ongeveer een half jaar. valt deze schade binnen eventuele garantie? of wat ...

HELP HELP HELP!!! Alleen-lezen Onopgelost

Ik had eerst een nokia lumia 800 maar die was kapot, dus ik kocht een blackberry en besloot om tegoed te kopen voor blackberry blox, voor ping etc. maar als ik dan stuur naar het nummer 4000: blackber...

Firmware Update Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb mijn Galaxy S3 geupdate naar 4.2.1, maar alles is in het engels nu en hij loopt niet geheel soepel.Kan ik het toestel ook weer downgraden naar een andere versie, zonder dat ik Apps ed. k...

Simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gister mijn telefoon binnen gekregen en gebeld om mijn sim te activeren. er werd mij verteld dat dit een uurtje zou duren maar vandaag de dag doet hij het nog steeds niet. begint nou wel knap v...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen