dennis1978

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechtwerkende 3G verbinding op telefoon

Sinds enkele maanden in het bezit van een Galaxy S4. Pracht toestel maar het internet is sinds enkele weken dramatisch. Via wifi geen probleem maar via 3G is het een drama! Ik betaal een hoop geld per maand maar krijg geen waar voor mijn geld. De al oude truck aan en uit zetten bied ook geen soulaas! Jammer want ik WAS altijd zeer goed te spreken over vodafone. Maar de credits leveren gauw in nadat ik mijn factuur weer betaal en wel met een nauwelijks tot niet werkende 3G verbindindibg zit. Ik woon zelf in kamoen. Werk in raalte maar waar ik ook ben het werkt nergens!
6 Reacties 6
dennis1978
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry ik zag een foutje staan. Ik woon KAMPEN. en werk in Raalte.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Dennis, welkom op het forum. Fijn dat we in ieder geval de kans krijgen om eea met je uit te zoeken 😉

Ik heb naar onze metingen gekeken en het 3G-netwerk in Kampen is over het algemeen prima. Het netwerk in Raalte is overwegend ook goed, al zijn daar een paar plekken waar je met name binnen verminderd 3G bereik kunt hebben.

Ik kan daarmee je klacht dat je nergens 3G hebt niet verklaren. Zou je eens naar dit topic willen kijken en de gevraagde info kunnen aanleveren? Dan kunnen we iets gerichter gaan zoeken naar de oorzaak van het probleem: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996
John72

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik woon in kampen en heb samen met de rest van het gezin hetzelfde probleem. Geen tot slecht internet.
In bezit van iPhone 4 en 5 en ook al heel wat jaartjes bij Vodafone klant. Sinds kort bel sms en web abonnement en nu echt problemen. Ook hadden gisteren bij sport meerdere mensen met Vodafone dit probleem. Komt dit door het omzetten naar 4g? In ieder geval erg vervelend.
joyano5

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb dat probleem ook in Vught...lastig

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
John72 schreef:
Ook ik woon in kampen en heb samen met de rest van het gezin hetzelfde probleem. Geen tot slecht internet.
In bezit van iPhone 4 en 5 en ook al heel wat jaartjes bij Vodafone klant. Sinds kort bel sms en web abonnement en nu echt problemen. Ook hadden gisteren bij sport meerdere mensen met Vodafone dit probleem. Komt dit door het omzetten naar 4g? In ieder geval erg vervelend.
Hi John,

Heb je al eens naar het storingen of werkzaamheden board gekeken? Daar vind je namelijk alle actuele storingen en werkzaamheden. Je kunt dan eens zoeken op je postcode of woonplaats om te zien of er misschien problemen zijn met het netwerk in jouw omgeving.
wilma1973

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, in heel Kampen een probleem en omzetten naar 2g vindt ik geen oplossing voor het probleem heb een duur abbonement waar ik het internet niet van kan gebruiken hoop dat het snel wordt opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic