Leonard

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte service vodaphone bereikbaar

06nr.-->Krijg geen verbinding met de service desk van Vodaphone. Uren in de wacht!!!!
Op internet staat een tel. nr. welke verwijst naar Ziggo???

Via internet: krijg je de melding dat ze binnen 10 werkdagen zullen reageren !!!!

Via Vodaphone Chat: Sorry het erg druk, alle medewerkers zijn bezet !!!!

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing

Meerdere berichten posten is niet nodig 😉
Als je vanuit thuis belt met 1200 of 1201 dan kom je bij de provider uit waarvan het abonnement op de thuis telefoon is. Of als er gebeld wordt met bijvoorbeeld een telefoon van kon en je belt dan 1200 kom je bij kon uit. Niet bij Vodafone. Dit zijn gewoon standaard nummers van bijna elke provider.

Het licht eraan welke afdeling je moet hebben. Het kan dus inderdaad zo zijn dat er bij bepaalde afdelingen wachttijden zijn. Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te woord te staan. Daardoor kan het soms langer duren.
Stuur je een email dan is inderdaad een wachttijd/reactietijd van 10 werkdagen. Dit klopt inderdaad maar dit is altijd zo geweest.
Is het een vraag waar de systemen niet voor nodig zijn, stel hem dan hier. Andere forumleden moeten wel de vraag kunnen beantwoorden.
Is dit niet het geval dan raad ik je echt aan om toch contact op te nemen met de klantenservice.

Leonard
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je ZOU JE ABONNEMENT BIJ VODAFONE HIERVOOR OP WILLEN ZEGGEN. WAT EEN SLECHTE SERVICE
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten. Dit voldoet niet aan de regels van dit board.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic