kelders

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht tot geen netwerk postcode 5443

In Haps op de kampsestraat is slecht tot geen bereik met het bellen.
Dit met meerdere telefoons geprobeert en ook andere gebruikers van het vodafone netwerk hebben dit probleem.
Contact gehad met vodafone en er is inderdaad een probleem met de mast maar kon mij niets vertellen over de duur van het probleem.
Ik heb mijn telefoon op 2g ingesteld (dit op advies van klantenservice vodafone).
Het probleem is er nu al een week of 3 dat ik gemerkt heb en zou de status van het probleem willen weten.
25 Reacties 25
willemBTS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord.

Als ik kijk op dit forum bij ''actuele storingen'' kan ik deze postcode nergens vinden in ieder geval, 4 weken geleden ook al niet.... 

Als de storing nu 1 dag zou zijn had het me niks uitgemaakt dat ik geen bericht krijg, maar na 4 weken had ik het wel heel erg op prijs gesteld in ieder geval een reactie, of bericht te ontvangen.
Vind het zowiezo niet netjes om klanten niet in te lichten tijdens een storing die 4 weken duurt... mensen moeten er zelf achteraan gaam wat er aan de hand is. Naar mijn mening ga je zo niet met klanten om.

Nu is het bereik weer beter in ieder geval, ik kan weer bellen tenminste, hoop dat dit zo blijft.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
willemBTS schreef:
Bedankt voor je antwoord.

Als ik kijk op dit forum bij ''actuele storingen'' kan ik deze postcode nergens vinden in ieder geval, 4 weken geleden ook al niet....

Als de storing nu 1 dag zou zijn had het me niks uitgemaakt dat ik geen bericht krijg, maar na 4 weken had ik het wel heel erg op prijs gesteld in ieder geval een reactie, of bericht te ontvangen.
Vind het zowiezo niet netjes om klanten niet in te lichten tijdens een storing die 4 weken duurt... mensen moeten er zelf achteraan gaam wat er aan de hand is. Naar mijn mening ga je zo niet met klanten om.

Nu is het bereik weer beter in ieder geval, ik kan weer bellen tenminste, hoop dat dit zo blijft.

Hi Willem,

We hebben hiervan inderdaad geen apart topic aangemaakt omdat dit topic al bestaat. Je kunt je op dit topic abonneren zodat je een melding krijgt wanneer wij een nieuw bericht op het forum plaatsen. Helaas is de storing nog niet voorbij dus je kunt op het moment nog overlast ervaren. Wel fijn dat het bij jou inmiddels al wat beter lijkt te werken!

Als wij te horen krijgen dat de problemen op die locatie zijn opgelost dan zullen we dit communiceren via het forum. Hopelijk gebeurt dit snel!
kelders
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu alweer een kleine twee maanden geleden en het probleem is nog steeds niet opgelost gaat hier nog iets aan gebeuren.
Kan gewoon niet op een normale manier bellen valt continu weg in haps.
Zou toch wel mooi zijn als je elke maand betaald en er ook nog iets voor terug krijgt.
Bij vodafone denken ze er klaarblijkelijk anders over.

willemBTS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blijkbaar is het nog steeds niet opgelost,sinds gister weer zeer slecht bereik rondom en in huis...

Zoiets kan toch geen maanden duren, en na al die tijd weet nog steeds niemand hoelang het gaat duren of iets concreets kan vermelden.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
willemBTS schreef:
Blijkbaar is het nog steeds niet opgelost,sinds gister weer zeer slecht bereik rondom en in huis...

Zoiets kan toch geen maanden duren, en na al die tijd weet nog steeds niemand hoelang het gaat duren of iets concreets kan vermelden.

Hi Willem,

Inmiddels communiceren we op het forum of er ergens storingen of werkzaamheden gaande zijn. Momenteel zie ik geen meldingen meer in Haps. Heb je deze stappen al eens doorlopen?
willemBTS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag omstreeks 14:00 weer niet bellen en geen bereik met 3G thuis, dus handmatig overschakeld naar 2G toen kon ik weer bellen... dus er is duidelijk nog steeds niet in orde...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic