eelco74

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

slecht service vodafone wil alles opzeggen maar lukt niet online opzegformulier doet het niet. hun mail ook niet

had 29-06-2020 mijn abonnement verlengd in vodafone bergen op zoom met afspraak dat eenmalige kosten gefactureerd zouden worden daar ik bewindvoering heb en wanneer ik deze kosten moet betalen geen geld heb om te eten. bewindvoering betaald mijn vaste lasten waaronder mijn gsm.

30-06 paket bezorger aan de deur dat ik 53.95 moest betalen wat niet de afspraak was. 

klantenservice chat zegt medewerker 1 dat dit niet normaal is en de eenmalige kosten normaal via automatische incasso wordt betaald. medewerker 2 zegt tegen overgestelde dat het helemaal niet kan dat vodafone bergen op zoom deze afspraak met mij gemaaKt heeft met andere woorden ze zegt dat ik lieg en zette mij onder druk alsnog aan de deur te betalen anders kon ik minimaal 10 dagen wachten op mijn nieuwe gsm. mijn oude reeds kapot. 

ik voel mij geschoffeerd en wil alles opzeggen. ben met pensioen en kan wel zonder gsm. 

derhalve beroep ik mij op herroepingsrecht. en komt nieuwe aankoop en abonnement te vervallen. de  abonnement die ik tot 30-06-2020 had was in juni 2018 al opzegbaar.    ik wil alles opzeggen bij vodafone. 
gewenste eind datum is per direct opzeg termijn van een maand is niet van toepassing daar mijn abonnement tot juni 2018 liep.  h

 

Maar online opzeg formulier doet het niet meerdere keren geprobeerd. Formulier geeft ook niet aan welke veld ik verkeerd zou hebben ingevuld.  Email adres vodafone doet het ook niet.  De opzegmail wordt gerebound. 

dus nou moet ik een brief sturen naar Vodafone Libertel B.V. - Avenue Ceramique 300, 6221 KX Maastricht  neem ik aan.

 

groet

 

eelco snijders 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
eelco74
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

verwijder het bericht maar bewindvoering mag het oplossen 

Bekijk in context

1 Reactie 1
eelco74
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

verwijder het bericht maar bewindvoering mag het oplossen 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic