Ik belde net om mijn bestelling te wijzigen en een medewerker heeft me opgehangen toen ik een paar minuten voor 8 belde. Op de site staat dat dit tot 21uur kan bellen voor bestellingen, maar ik zie nergens een nummer. Zijn ze hiervoor wel ergens bereikbaar?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @NiekeR
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Erg vervelend natuurlijk dat de lijn opeens is verbroken. Omdat de meeste mensen thuis zitten en helpen, kan het wel eens voorkomen dat de lijn niet lekker loopt. Geen excuus natuurlijk, maar tijdens al de Corona regels is het soms best vervelend met lijnen en klantenservice.
Voor het bellen, of een chat starten, kan je kijken op deze pagina. Als er iemand aanwezig is dan kan je ook een chat starten, dat gaat net zo makkelijk en de verbinding is daar ook stabieler mee, mijn ervaring dan.
Hoi @NiekeR
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Erg vervelend natuurlijk dat de lijn opeens is verbroken. Omdat de meeste mensen thuis zitten en helpen, kan het wel eens voorkomen dat de lijn niet lekker loopt. Geen excuus natuurlijk, maar tijdens al de Corona regels is het soms best vervelend met lijnen en klantenservice.
Voor het bellen, of een chat starten, kan je kijken op deze pagina. Als er iemand aanwezig is dan kan je ook een chat starten, dat gaat net zo makkelijk en de verbinding is daar ook stabieler mee, mijn ervaring dan.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.