Reu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht ontvangst Kerkdriel

Geachte Vodafone,

Uw website geeft aan dat in Kerkdriel ruime dekking 3G zoud moeten zijn.
Vele malen heb ik contact met u gehad over het slechte ontvangst/dekking in Kerkdriel. Waarbij ik aangeef dat naar mijn mening te antennes verkeerd gericht staan.
Na onderzoek geeft u elke keer aan dat het door technische redenen niet mogelijk is of dat er binnenkort een 3G en nu 4G uitgerold wordt en de dekking beter zal worden.
Inmiddels zijn we jaren verder en nog steeds is het niet verbeterd.

Nu woon ik hemelsbreed misschien wel 400m van de zendmast. Als ik naar de zendmast loop, valt zelfs regelmatig de verbinding tientallen seconden uit tijdens het wisselen van 4 puntjes G, aantal puntjes H+ en soms 1 puntje 3G ontvangst.
Maar zelfs op 50m van de zendmast in de richting van mijn woning heb ik maar 1 puntje 3G ontvangst. Dichter kan ik er niet bij komen, want dan loop ik tegen de flatmuur op.
Terwijl de andere richting van de flat er volop 3G ontvangst is.
Tevens, zoals eerder ook aangegeven, heb ik op mijn zolder 1 puntje 3G ontvangst, terwijl ik op straat niveau in een open veld alleen G ontvangst kan krijgen.

Wederom wil ik u vragen om dit te onderzoeken. Mogelijk zijn de technische middelen wel op de lokatie aanwezig, maar door verkeerde afstelling kan er geen gebruik van worden gemaakt.

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Reu,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik begrijp dat je hier graag een oplossing voor wil. Het Forum is echter bedoeld om informatie met andere bezoekers te delen over diensten, producten of toestellen. Via het Forum kunnen we geen technisch incident aanmelden. Hiervoor hebben we namelijk je gegevens nodig. Kijk voor meer informatie hierover in dit topic.

Wanneer je aangeeft om welke postcode (met letters) het gaat kan ik wel kijken of hier metingen zijn verricht en wat het resultaat hiervan is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic