Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,010Oplossingen
  • 1,345Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Oude Email op Samsung Galaxy S4 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een probleem met de email van mijn Galaxy S4 deze blijf steeds de oude email binnen halen weet iemand wat ik hier aan kan doen Alvast bedankt.

dannykl door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

beltegoed verlopen, nummer opgeheven? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, De chat werkt niet, en ik kan jullie niet emailen, dus dan maar een bericht op het forum. Ik ben (was?) een prepaid klant, en woon in Amerika. Sinds een tijdje had ik geen bereik meer op mijn tel...

Slecht tot geen verbinding internet boxtel Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,ik heb zeer slecht tot geen verbinding op bepaalde plekken in mijn woonplaats,wat ik zeer vreemd vind want het was vrij goed een paar weken geleden.

Alex75 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4g abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mensen,Ik heb een vraag m.b.t. mijn abonnement. Ik heb een abonnement met 10gb internet. Dit was een eenmalige actie, waarvoor ik slechts voor 1gb betaal. Het gaat om internet maximaal pakket 1 ...

roytje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung s3 probleem meldingen na update naar android 4.3 Alleen-lezen Onopgelost

Na de update zie ik bijna continue meldingen staan van oude downloads die ik al lang verwijderd heb. Ook zie ik herineringen voor oude ongelezen mails.Als ik klik op alles wissen zijn ze een paar minu...

gijmpie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy s3 mini micro simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Bij mijn nieuwe abonnement heb ik een microsim gekregen. Maar mijn nieuwe telefoon (Samsung Galaxy S3 mini) accepteert alleen 'gewone' simkaarten. Hoe kan dit?

Sjaak56 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

antennes vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hoeveel antennes heeft Vodafone in Nederland? En hoeveel gaan ze hiervan vernieuwen?

jgeurts door Gedreven Meedenker
  • 24 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 3 Likes

Play store opent niet meer op HTC Desire C, ook niet na factory reset Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb nu mijn Desire C meer dan een jaar en nooit problemen gehad. Afgelopen 19 december heb ik een update aangeklikt. Weet niet meer welke update het was, maar het updaten zelf is goed gegaan...

Start abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Vanaf 22-12-2013 zou mijn nieuwe abonnement automatisch starten. Mijn oude abonnement was dan verlopen en heb 4 maanden geleden meteen aangegeven welk abonnement ik wilde als de oude zou eindige...

Glynnes door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Activeren internet | Internet aan Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,Ik heb net vodafone blox internet geactiveerd, maar kan nog steeds niet op het internet. Denk dat dit komt omdat een aantal jaar geleden mijn mogelijkheid tot internet gebruik door jullie ...

duuc door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abo verlengen 6 maanden voor einddatum contract Alleen-lezen Onopgelost

Lees bij KPN dat bestaande klanten 6 maanden voor einddatum contract kunnen verlengen. Gaat Vodafone dit volgen? Zo ja, op welke termijn? Zoniet, waarom niet?

MaartenvV door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet extra 3GB blox Alleen-lezen Onopgelost

Gaat de blox in vanaf het moment dat je hem activeert? Ook midden in de maand? Want ik zie wel staan dat ik hem heb geactiveerd maar ik zie nergens staan dat ik nu extra data heb.Of duurt het een paar...

Alicee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nano Sim thuis laten bezorgen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Crewlid, Momenteel ben ik in niet in staat om langs de Vodafonewinkel te gaan om een nanosim kaart voor mijn nieuwe iphone 5s te verkrijgen. Ik heb al een abonnement met een ''normale'' simkaart...

CynCyn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

instellingen voor voicemail niet te wijzigen op My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Als ik mijn gewijzigde instellingen m.b.t. de voicemail in My Vodafone opsla, vervolgens weer bekijk of alles goed staat, blijkt dat de instellingen NIET aangepast zijn.Een paar keer geprobeerd.Hoe ka...

brulkjaer door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht - onverklaarbaar data verbruik Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Helaas zie ik mij momenteel geconfronteerd met een vervelende situatie. Ik ben inmiddels jaren (nu nog tevreden) klant van jullie. Vanmiddag heb ik om 15.08 een sms van jullie ontvange...

my Vodafone app doet het niet bij nieuw abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vandaag een abonnement bij Vodafone, maar na nummerbehoud van Vodafone prepaid doet de my Vodafone app het niet meer. Hoelang duurt het voordat ik mijn gegevens kan waarnemen via de app?

slecht bereik binnen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 1 december mijn intrek genomen in een nieuw kantoren complex waar ik op mijn kantoor slechte verbinding heb. Zeer vervelend omdat ik geen vaste lijn heb en zakelijk veel bel. op aanraden van Vo...

Knuiter door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen