Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

ander abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit al 15 jaar bij Vodafone.Nu ben ik bezig met een andere telefoon met abonnement ga naar de Vodafone winkel moet ik bijbetalen wat ik snap. Maar bij een andere provider is dat veel goedkoper bel ...

Niet altijd bereikbaar Alleen-lezen Opgelost

SOoms kan bijna niemand mij bereiken en krijgen ze gelijk mijn voicemail en ik krijg alleen een bericht dat ik een oproep heb gemist en de 06 nummers komen ook vaak binnen met 0031,ik betaal hier denk...

Slecht internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds 2 maanden een iphone. 5s. Ik kan op mijn werk niet internetten, thuis is de snelheid zo slecht dat ik vrijwel niks geopend krijg. Facebook geeft oude berichten, marktplaats kan niet start...

Bijna nieuweklant Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een vraag, ik ben nu klant bij hollandsenieuwe maar ik wil graag bij jullie klant worden met vodafone red.Ik heb een 2 jarig hollandsenieuwe abbonement die in oktober afloopt. Mijn samsu...

Woordenboek Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb laatst een woord verwijderd uit het geheugen / woordenboek van mijn telefoon. Door iets te typen en dan met de vinger op een gesuggereerd woord te gaan staan, en dan te bevestigen om het te ver...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen