mickiemick

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte verbinding de laatste 2-3 weken, zowel bellen als internet

Sinds 2-3 weken heb ik opeens in huis moeilijk bereik, tijdens een gesprek valt de lijn weg met de mededeling "verbindingsfout", mijn internetverbinding is er nagenoeg niet. Ik weet dat er dinsdag een grote storing is geweest, maar vandaag lijkt het er weer op dat het niet in orde is.
Mijn man heeft ook een abonnement bij jullie en heeft hetzelfde euvel.
Het lijkt er erg op dat er een mast in de buurt van postcode 3207 niet meer functioneert.
 
Ik heb dit voorheen ook bij Hi gehad en ben daarom weggegaan naar jullie omdat ik dan van het probleem af was, maar het lijkt erop dat ik weer naar een andere provider moet gaan, want ik ben niet van plan 2 dure abonnementen te betalen en dan telkens niet bereikbaar te zijn.
Graag een reactie.
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey mickiemick,

Ik heb de dekking nagekeken op je postcode en zie dat deze inderdaad minder geworden is. Dit komt omdat er een mast weggehaald is. Uiteraard is Vodafone bezig om zo snel mogelijk een nieuwe mast te plaatsen en daarvoor wordt nu een locatie gezocht. Wanneer de nieuwe mast er zal zijn kan ik helaas niet inzien. Zet je toestel even naar 2g, dan zou je in ieder geval beter bereikbaar moeten zijn voor bellen en smsen.
Voda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Arina,
Is al bekend wanneer de mast (S4311) welke de dekking in postcodegebied 3207 (Maaswijk) een vervanger gaat krijgen? De mast S4311, een van orgine C2000 locatie is nu sinds eind maart van dit jaar weg. Sindsdien is de dekking op zowel 2G als 3G dramatisch slecht. Indoor is er niet te bellen, laat staan data. Er zijn m.i. voldoende hoge gebouwen, electramasten, sportvelden met lichtmasten etc. Ook mn buren en collega die met Vodafone bellen klagen enorm. Graag zou ik horen wanneer er een vervangende mast/antenne gaat komen? de oplossing om op 2g te zetten werkt niet/nauwelijks. Voor indoor bellen heb ik al een Vfone Femto Cell voor 3g via eigen internet gekocht, maar dat kan niet de oplossing blijven.. Graag hoor ik wanneer het dekking probleem opgelost gaat worden.....met vriendelijke groet Mireille
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Voda, een exacte datum kan ik je niet geven, maar de vervangende mast zit in de bouw-fase. Heel lang zal het niet meer duren 🙂 Mocht je nieuwsgierig zijn, hij komt te staan op de Ida Gerhardtplein.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic