petervanbeeck

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht bereik

Al ruim 'n week zijn Vodafone nummers slecht bereikbaar. Omdat ik merk dat hier heel veel Vodafone klanten last van hebben ligt het mijn inziens aan 'n probleem bij Vodafone zelf en hebben de opmerkingen die ik hieronder gelezen heb over simkaart wisselen etc. hoogstwaarschijnlijk geen zin.
Omdat dit al 'n week speelt zou ik het toch onderhand erg waarderen als Vodafone dit als 'n prioriteit gaat behandelen.
ik heb afgelopen week al 'n aantal keer gehad dat het uiterst slecht uit kwam dat ik niet gebeld kon worden, dus nogmaals a.u.b. aandacht hiervoor.
 
Prettige dag.
9 Reacties 9
An

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem.
Ben al lang Vodafone klant en nooit problemen gehad.
De afgelopen week ben ik bijna niet bereikbaar erg lastig.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi petervanbeeck,

Ondervind jij ook problemen als je andere Vodafone klanten probeert te bellen? Of merk je alleen dat jij slecht bereikbaar bent als andere mensen jou proberen te bellen?

Ondervind je deze problemen op een specifieke locatie? In dat geval kun je ons een postcode doorgeven zodat wij het een en ander voor je na kunnen kijken.
jeeeeweeee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb de afgelopen weken ook problemen met bereikbaarheid in postcodegebied
2312
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi jeeeeweeee,

Op dit moment kan ik geen storingen of werkzaamheden ontdekken in die regio. Welke problemen ondervind je precies? Merk je het echt alleen in deze regio, of ook elders?
petervanbeeck
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, ik ondervind ook problemen met het bellen van andere Vodafone klanten en/of vaste nummers.
 
Ik sta er eerlijk gezegd versteld van dat dit probleem, wat al ruim 'n week speelt bij ontzettend veel Vodafone klanten uit verschillende regio's niet bekend is..
 
 
jeeeeweeee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Samen met mij ondervinden meer vodafone-gebruikers dit probleem, andere
providers werken prima. Bereik is vaak nul.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Maken jullie gebruik van het 3G of 2G (GPRS) netwerk? Probeer eens te wisselen tussen deze netwerken. Wellicht dat dit helpt.
Jordi1988

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had exact hetzelfde.
ik word gebeld, de beller word direct naar voicemail gestuurd en ik krijg een melding hiervan.
Iphone netwerkinstellingen al gereset maar nog steeds veel problemen.
ik gebruik mijn telefoon ook zakelijk dus dit kun je als ondernemer niet hebben.

graag actie ondernemen!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Zou iedereen de postcode kunnen doorgeven waar zij dit ervaren? Dan kunnen we een en ander nakijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic