Hoi @Geertje44
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
De andere topic heb ik gevraagd te sluiten omdat twee topics niet nodig zijn en het alleen maar verwarrend maakt.
Heb je al je toestel eens uitgezet, simkaart uit je toestel, en weer aangezet? Of heb je al je toestel eens in vliegtuigmodus gezet en weer terug naar normaal of het aanpassen van je mobiele netwerk (even handmatig op een ander netwerk zetten en dan weer terug naar Vodafone). Daarnaast kan je ook nog je eigen simkaart in een ander toestel stoppen om te zien of die het daar wel goed in doet en een ander simkaart in je eigen toestel. Daar kan je dan ook al aan zien of het aan je simkaart ligt of aan te toestel.
Controleer ook even of het netwerk geen storingen heeft via:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Als dit alles niet heeft geholpen dan zou je langs een Vodafone winkel kunnen gaan of de klantenservice bellen om te vragen of ze je nummer een reset willen geven op het netwerk.
Veel dingen om uit te proberen. Kijk of het lukt en laat het nog even weten. Succes!