Ludovicus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betwisting gebruik mbs.

L S.

Vandaag heb ik in 1 dag meer dan 450 mb's gebruikt. Dir heb ik nog nooit zo meegemaakt en vind het onverklaarbaar. Kunt u mij duidelijkheid geven s.v.p.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Louis Klasen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ludovicus 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone kan alleen zien hoeveel data je hebt gebruikt en niet waaraan je dit hebt gebruikt. In de meeste telefoons kan je wel zien waaraan je data gebruikt hebt. Even op Google zoeken hoe je dit bij je toestel kan opzoeken. 

En bedenk wat je hiervoor hebt gedownload aan apps, misschien zit er daar eentje tussen die data gebruikt zonder dat je het weet. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ludovicus 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone kan alleen zien hoeveel data je hebt gebruikt en niet waaraan je dit hebt gebruikt. In de meeste telefoons kan je wel zien waaraan je data gebruikt hebt. Even op Google zoeken hoe je dit bij je toestel kan opzoeken. 

En bedenk wat je hiervoor hebt gedownload aan apps, misschien zit er daar eentje tussen die data gebruikt zonder dat je het weet. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Ludovicus . Welkom hier! 

Ik begrijp uit je verhaal dat je dataverbruik nogal een verrassing was. Wij kunnen inderdaad niet zien waar dit verbruik van komt, maar zelf kan je dit waarschijnlijk wel. Wat voor toestel heb je?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic