Ed2000

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

site en app

Als ik op de pc naar "my vodafone overzicht" ga krijg ik alleen maar "werkzaamheden" te zien.
Wil ik inloggen via de app krijg ik de melding "Het e-mailadres is niet geldig"

Waar gaat het fout.

Gr Ed
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ed2000
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik had er al een tijdje niet meer naar gekeken, ik heb de gegevens opnieuw ingevoerden hij deed het vandaag, maar ik weet niet of het daar aan lag.

Gr Ed

Bekijk in context

23 Reacties 23
Ed2000
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dat van op mijn PC is opgelost, ik had niet in de gaten dat ik mijn tel.nummer nog moest invullen, een account maken in een account ligt dan ook niet zo veel voor de hand.

Dus nu heb ik nu nog een probleem met de app.

Gr
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@ed2000,

Even de app verwijderen en opnieuw installeren.
Laat me even weten of het geholpen heeft
Groetjes stevied86
Ed2000
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Helaas het zelfde resultaat, bedankt voor je reactie
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Ed2000 , gebruik je dezelfde gegevens om in te loggen in de app? Met dezelfde gegevens kun je online dus wel inloggen?
Ton56

Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Soortgelijk probleem hier: app werkt prima, op de tablet via de site alleen maar 'werkzaamheden' te zien na het succesvol aanmaken van een account.
Ed2000
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik gebruik dezelfde inlog gegevens.

mvrgr
Ed2000
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb je misschien vergeten om op de site je telefoonnummer toevoegen, ik geloof dat er staat "nog een acount toevoegen".

Ik had dat dus in eerste instantie niet gedaan, daarna was het site probleem opgelost. Leek me ook niet erg logisch als je al een acount hebt.

Gr
Ton56

Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Na beeld op de site, via app account gekoppeld, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, alles ok !
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@ed2000,

Zou je wel heel even de oplossing willen aanvinken zodat andere forum gebruikers de oplossing ook sneller. Terug vinden
Groetjes stevied86
Ed2000
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat kan niet iemand anders had zijn probleem onder mijn topic gezet, mijn probleem bestaat nog steeds.
Ik had ook niet op hem moeten antwoorden, tenminste niet onder mijn topic.

Excuses daar voor.

Gr
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Ed2000 , is het inmiddels nog gelukt? Probeer de app anders nogmaals opnieuw te installeren en geef aan wat je nog allemaal hebt geprobeerd.
Ed2000
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik heb hem nu denk ik al een keer of vier opnieuw geinstalleerd zonder resultaat. Ik heb via de site een ander email adres doorgeven, wat overigens ook niet is door gezet, om het te proberen maar ook dat zonder resultaat. Ipv emailadres het tel.nummer ingevuld en dat hielp dus ook niet.

Gr Ed
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
In dat geval raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dit even voor je nakijken en je hiermee verder helpen. Groeten, Serkan
Jakob

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook heb problemen om de app te activeren. Iedere keer zegt hij dat het e-mail adres net bestaat. Ik log met hetzelfde e-mail adres in op de site van vodafone. Dus he e-mail adres moet bekend zijn bij jullie. Waarom lukt het dan niet om in te loggen mbv de app?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @Jakob ,

Dan raad ik je aan om even contact te houden met de klantenservice via, www.vodafone.nl/support/contact/ zodat zij hiermee verder aan de slag kunnen gaan en om te bekijken welke problemen er bij sommige gebruikers aan de gang zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Ed2000 , @Jakob , sorry voor de late reactie. Inmiddels ben ik erachter gekomen dat de melding "Het e-mailadres is niet geldig" onder andere ontstaat wanneer je per abuis een spatie achter (of voor/in) je e-mailadres hebt staan. Zouden jullie dit nog eens willen nakijken? Ik hoor graag of dit het euvel was.
Ed2000
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik had er al een tijdje niet meer naar gekeken, ik heb de gegevens opnieuw ingevoerden hij deed het vandaag, maar ik weet niet of het daar aan lag.

Gr Ed
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Fijn om te horen dat alles naar behoren werkt @Ed2000 , mocht er toch iets fout gaan dan kun je dit altijd vermelden op het forum.
Alvast en fijne avond verder.
oklih

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
ik kan ook al een aantal maanden niet inloggen in de App, krijg de foutmelding; het e-mailadres is niet geldig.
Adres al opnieuw ingevoerd, app diverse keren verwijderd. Aantal maal contact gehad met de klantenservice. Kreeg nu een bericht dat mijn melding is afgehandeld, maar de app doet het nog steeds niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic