Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,192Oplossingen
  • 1,621Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

app Alleen-lezen Opgelost

Als je via de app naar de chat gaat, dan staat er onderin altijd dezelfde irritante tab " COOKIE INSTELLINGEN" en ook steeds dezelfde tekst " een ruimte melding over hoeveel je kunt doen met bijv 1GB"...

prpromoting door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet blox 1 gb Alleen-lezen Onopgelost

Heb vandaag internet blox aan gezet en gelijk weer uit gezet voor de volgende maand nu zegt hij dat hij pas 31/8 is afgelopen maar als ik hem uitzet moet hij toch gewoon eind juli afgelopen zijn en ni...

Bluepower door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

chat Alleen-lezen Onopgelost

Waarom werkt chat het niet. Ik krijg steeds de melding dat er geen aanwezig zijn en/of wegens drukte niet bruikbaar is???Ook heb ik er problemen mee, dat er ge verdere mededelingen daarover zijn!

prpromoting door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Databundel grap? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik kreeg zojuist de volgende SMS. Vanwege de manier van schrijven denk ik dat het om een grap gaat, maar ik wil dan wel melden dat deze onder de naam van Vodafone uitgevoerd wordt, afkomstig va...

Scherp S in combinatie met BloX Buitenland werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Zie titel, sinds de overgang van Scherp 250 naar Scherp S kan ik de BloX Buitenland niet meer activeren via My Vodafone.Dit constateer ik als volgt:My Vodafone =>Tegoed & verbruik =>Bekijk alle BloX v...

Zgurkogel door Meedenker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

steeds terugkerend melding Alleen-lezen Onopgelost

Ik sinds enkele uren steeds de melding: android process score is gestopt. Wat houdt dit in en hoe kom ik ervan af?

harikaren door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat valt binnen en wat buiten de internet bundel. Alleen-lezen Onopgelost

Ik internet heel weinig met de telefoon maar heb nu al 2 x een kostenpost van 1x 120 en 1x 100 euro. Ik kan nergens vinden wat binnen of buiten de bundel valt en ik kan me niet voorstellen met mijn ge...

trudy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Na verlengen van abonnement wordt de rekening hoger en is zelfs verdubbeld Alleen-lezen Onopgelost

Per april heb ik ons zakelijke abonnement voor twee nummers op advies van Vodafone omgezet naar Red Business. Voordien was het maandelijkse factuurbedrag ca. € 70,- en dat zou dan ca. € 98,- per maand...

ajhoving door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung 4 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn abonnement net verlengd met een nieuw toestel de Samsung galaxy 4 alleen nu valt die soms uit terwijl de batterij nog voldoende is... Hij valt niet uit wanneer ik er mee bezig ben maar als...

mcroon door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1 inkomend nummer laten blokkeren? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik word helemaal gek gebeld en gesmst door mijn ex.Ik wil zijn nummer later blokkeren zsm kan dit?Als in een nieuw nummer neemt heeft hij dat binnen de kortste keren via via toch weer a...

Mees2013 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet op Vodafone netwerk komen. Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan alweer niet op het Vodafone netwerk komen.Zelfs niet op een ander netwerk.Ik kan niet bellen, smsen, of internetten.Omgeving middelburg - Zeeland.Is heel vaak een probleem hier in de buurt.Wann...

Svisser door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone app klacht Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, ik gebruik jullie app om dagelijk in te zien wat mijn kosten zijn. Nu zag ik nogsteeds mijn kosten buiten de bundel stijgen terwijl ik nog 30 mb zou hebben. In 10 dagen (waar ik screen...

spikman door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

rekening en gegevens verbruik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik had een vraagje Ik kreeg net een SMS dat ik 100 euro buiten mijn rekening zit en dit zou alleen van mijn Internet kunnen komen. Maar mijn gegevens gebruik op mijn telefoon zegt dat ik 3.13 gb...

Nog steeds geen 4G Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vorig jaar is Vodafone bezig met de uitrol van 4G. Zeggen ze. Destijds aan de hand van hun kaartje besloten een (duur) 4G toestel aan te schaffen. 4G zou hier in april beschikbaar zijn. Maar je ...

Not used Prepaid Meerwaarderen SIM for 3 years - is it void? Alleen-lezen Onopgelost

I had a break using my activated VF Prepaid Meerwaarderen SIM for 3 years (6/2011), and now the MyVodafone portal does not recognize the phone number at all. Is there any way to reactivate it, or do I...

Mats door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1411 EL - Naarden - Al enige weken slecht tot geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Zoals boven aangegeven al enige weken slecht - en al een paar dagen geen enkel bereik meer.Alle stappen doorlopen, meerdere collega's/klanten hebben hier last van.

wiwe door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid kaart, kan niet bellen in china Alleen-lezen Opgelost

Wie kan mij helpen om mijn prepaid kaart aan de praat te krijgen. Ik heb verbinding met China mobile maar het bij het bellen naar nederland krijg ik de melding dat mijn toestel niet aangemeld is. Hoe ...

Klacht Alleen-lezen Onopgelost

@nathieIk heb je bericht verplaatst naar het Forum Feedback en Suggesties.Daar is jouw posting iets beter op zijn plaats.Overigens is dit Forum niet bedoeld en tevens ongeschikt voor individuele klach...

Netwerker door Expert
  • 986 Topics
  • 111 Oplossingen
  • 401 Likes

Signaalplus GPL software niet openbaar Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Voor onderzoek ik ben op zoek naar de broncode van de Signaalplus. Ik heb al contact gehad met Vodafone & Sagemcom maar ik word van de een naar de ander verwezen. In de handleiding sta...

wtm5 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen