susyfled

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

simlockvrij maken

Ik heb een oud Samsung mobieltje waar vroeger een abonnement van Vodaphone bij zat.
Ik weet geen nummer meer en de oude simkaart heb ik ook niet meer.
In het toestel zit een sticker met een IMEI: nummer en een S/S: code, die beide weet ik dus wel

Hoe kan ik dit toestel simlockvrij maken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi susyfled
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het moet dan wel een heel oud toestel zijn want Vodafone heeft al een lange tijd geen SIMlockcodes meer op hun toestellen (Alle toestellen die na november 2014 zijn gemaakt, hebben geen simlock. Hiervoor heb je dus geen unlockcode nodig). Maar mocht deze er toch opzitten, kijken dan deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/codes.shtml#unlockcode-content?cmpid=100136

Via bovenstaande webpagina zal het je lukken om een code aan te vragen. Bij het invullen van een mobiel nummer hoef je geen Vodafone nummer op te geven, dit mag ook van een andere provider zijn of van een nummer dat je nu hebt.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi susyfled
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het moet dan wel een heel oud toestel zijn want Vodafone heeft al een lange tijd geen SIMlockcodes meer op hun toestellen (Alle toestellen die na november 2014 zijn gemaakt, hebben geen simlock. Hiervoor heb je dus geen unlockcode nodig). Maar mocht deze er toch opzitten, kijken dan deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/codes.shtml#unlockcode-content?cmpid=100136

Via bovenstaande webpagina zal het je lukken om een code aan te vragen. Bij het invullen van een mobiel nummer hoef je geen Vodafone nummer op te geven, dit mag ook van een andere provider zijn of van een nummer dat je nu hebt.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de code kunnen opvragen susyfled?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic