Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,236Oplossingen
  • 1,680Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verlenging met Vodafone/Ziggo korting Alleen-lezen Opgelost

Ik ben weer aan verlenging van mijn telefoonabonnement toe en sta voor de keuze om dit wederom bij Vodafone te doen omdat ik daar graag wil blijven, helaas krijg ik dan niet de 5 euro korting en dubbe...

JANVD43 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen abbonement Alleen-lezen Opgelost

Hey!Ik mag mijn abonnement verlengen, maar mijn toestel is voor nu nog prima! Als ik een sim only abonnement afsluit kan ik dan evengoed op elk moment wél kiezen voor een ander abonnement met nieuwe t...

nummerweergave activeren Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de vorige discussie gelezen maar begrijp deze niet helemaal.Via kantoor heb ik een iPhone. De nummerweergave staat aan maar is grijs. Dus kan de slide niet verplaatsen. Het vervelende is dat de...

Boom door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Einddatum abonnement Alleen-lezen Opgelost

Waar kan ik zien wanneer mijn abonnemt eindigd?

Emailadres verwijderen uit mijn account Alleen-lezen Opgelost

Mijn ex krijgt op zijn emailadres mail van Vodafone terwijl ik deze niet krijg. Hoe kan ik deze verwijderen

Lyset1968 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft haar nummer online gezet! Kijk ook gelijk of ik het goed heb geschreven TopicGeplaatst door: Macini

Energieboy door Super Expert
  • 10554 Topics
  • 3277 Oplossingen
  • 2516 Likes

onrechtmatige afsluiting telefoonlijn Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren heb ik gebeld na net thuis te zijn van werkreis omdat ik een sms ontving over een niet gedane betaling. Ik zat midden in het afronden van betaalafspraken met de medewerker, hij was met laatst...

klant883 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn Ziggo in my Vodafone app Alleen-lezen Opgelost

In de "My Vodafone" app krijg ik de vraag of ik "mijn Ziggo" eraan wil koppelen. Dit wil ik wel. Maar als ik dat probeer krijg ik steeds de tekst "Oeps, sorry! Er ging even iets mis met inloggen. Prob...

Zichtbaar in welk land je bent? Alleen-lezen Opgelost

Als iemand mij belt vanuit NL terwijl ik in het buitenland ben, ziet/hoort diegene dat dan (bijv. andere toon, landcode in beeld etc) En wat als diegene wordt doorgeschakeld naar mn voicemail? Is dat ...

Kweetnie door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement bevriezen Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone, Ik heb jullie online formulier ingevuld en verzonden (2x) voor het bevriezen van mijn abonnement. Ik heb echter geen bevestigingsmail ontvangen (ook niet in spam). Kunnen jullie mij he...

RM1996 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nog een oude simkaart deze wil ik omzetten naar een nano simkaart, want er staat nog een tegoed op.

sinTer8 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen Abonement Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Vorige week heb ik mijn abonnement opgezegd bij Vodafone omdat ik voor een andere aanbieding heb gekozen. Nou heb ik bij de andere aanbieder nummer behoud aangevraagd niet wetende dat hun ...

maik91 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

duokaart Alleen-lezen Opgelost

Mijn duokaart is plotseling niet meer te gebruiken! Help graag oplossing

Keuze provider bij roaming Alleen-lezen Opgelost

Op vakantie in Griekenland heb ik regelmatig slecht bereik gehad op het daar aanwezige Vodafone netwerk, waarbij bellen en mobiel internet niet mogelijk waren. Zo viel mobiel internet dan vaak terug n...

w.a. door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

rusland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik zit in rusland en wil een paar telefoontjes plegen tegen een goed tarief. Wat is de beste manier?

voco door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afgesloten door fouten van Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Om dat ik inmiddels bijna 4 maanden verder ben aangifte van verduistering van toestel aan gifte bij politie toestel in eens terug na dat de politie is infgescgjeld verkeerde rekening gen ik ben altijd...

Cor9617 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onrechtmatig abonnement GameSuite Alleen-lezen Opgelost

Beste mijnheer/mevrouw,Ik heb de volgende SMS ontvangen op 11 augustus:Je maakt gebruik van abonnement GameSuite, de kosten zijn € 5,00 per week. Ga naar http://games.dharam.net. Afmelden: www.payinfo...

burak86 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Visual Voicemail Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik ben net over van KPN naar Vodafone en kom er nu pas achter dat Visual Voicemail niet aangeboden wordt. Dat is wel even een dikke tegenvaller! Weet iemand wanneer staat de start hiervan op de planni...

Sjuh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo Alleen-lezen Onopgelost

Wij zijn klant van ziggo.Nu was mijn vraag om mee te doen aan het voordeel ervan. Maar mijn abbanoment is nog niet aan verlenging toe. Mag ik toch al overstappen

Rpisu27 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wisselgesprek werk niet (S7 edge) Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Samsung S7 edge, en die heb ik oorspronkelijk gekocht bij Tele2. Sinds ruim een maand (weer) klant bij Vodafone en sindsdien doet wisselgesprek het niet meer. Wanneer ik in gesprek ben, kri...

AndroidNote door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen