ggbergman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart unlocken

Simkaart is geblokkeerd. Ik heb de puk-code en heb deze ook ingevoerd. Dan vraagt toestel nieuwe pincode.

Als ik dan eigen nieuw verzonnen 4-cijferige pincode invoer dan wordt dit niet geaccepteerd en is deze poging verloren.

Nu nog maar 4 pogingen mogelijk. Wat doe ik in hemelsnaam nu niet goed ??

Met vriendelijke groet,

  1. Bergman
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Welkom op de Vodafone Community @ggbergman 

Logisch dat je jouw simkaart zo snel mogelijk wilt deblokkeren, zodat je weer bereikbaar bent voor iedereen. Tegenwoordig heb je vaak zowel een pincode voor je simkaart als een pincode voor jouw toestel. Wanneer de simkaart is geblokkeerd, dan kun je deze opheffen door middel van de puk-code. Als ik je bericht zo lees, dan heb ik het idee dat er nu wordt gevraagd om de pincode van jouw mobiele telefoon zelf. Heb je die al eens ingevoerd? Zo ja, lukt het daarna om de pincode van de simkaart te wijzigen? Houd je me op de hoogte? 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Welkom op de Vodafone Community @ggbergman 

Logisch dat je jouw simkaart zo snel mogelijk wilt deblokkeren, zodat je weer bereikbaar bent voor iedereen. Tegenwoordig heb je vaak zowel een pincode voor je simkaart als een pincode voor jouw toestel. Wanneer de simkaart is geblokkeerd, dan kun je deze opheffen door middel van de puk-code. Als ik je bericht zo lees, dan heb ik het idee dat er nu wordt gevraagd om de pincode van jouw mobiele telefoon zelf. Heb je die al eens ingevoerd? Zo ja, lukt het daarna om de pincode van de simkaart te wijzigen? Houd je me op de hoogte? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic