Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,699Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abonnoment opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn abonnoment 4 maanden geleden al opgezegt maar ik ben jullie nog steeds aan het betaalen. ik wil graag dat het stopt want ik heb de telefoon al meer dan 2 jaar niet gebruikt En ik woon in A...

Marlina door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Datalimieten per dag of per maand Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de datalimieten van mijn collega’s opgehoogd van €50 naar €100 omdat ze in China zitten maar weet iemand of dat per dag of per maand is?

RMS door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerk slecht Alleen-lezen Opgelost

De laatste tijd is de kracht van het Vodafone netwerk slecht

Danny7 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

app myvodafone loopt steeds vast Alleen-lezen Opgelost

Mijn app loopt steeds vast. Na inloggen krijf ik een scherm te zien Even checken of we nog wat te vertellen hebben en dan zit hij vast.

heico1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Accu van iPhone xs max snel leeg Alleen-lezen Onopgelost

Wij hebben als bedrijf recent een iPhone XS Max besteld. De accu is erg snel leeg. Na twee uur gebruik daalt de lading naar 30%. Is dit normaal?

rsuters door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foto's die ik verwijder komen terug (s5) Alleen-lezen Opgelost

Bestanden die ik graag wil verwijderen staan na een aantal seconden gewoon weer in het mapje waar ze stonden voor ik ze verwijderde. Ik heb op het forum gekeken maar ik vond alleen iets over Picasa-ma...

kwibus door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data bijwerken Alleen-lezen Opgelost

Hallo, sinds 24 april wordt mijn data in de app niet meer bijgewerkt. Dit terwijl ik wel data verbruik. Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit had geen effect. Kunnen jull...

Ik voel mij echt genept door Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vorig jaar een mobiel abonnement bij Vodafone. Heb al meerdere storingen meegemaakt dus wat dat betreft was ik er al niet heel blij mee. Vandaag zag ik dat de factuur van maart was afgesc...

Kosten buiten bundel terwijl ik Alles in 1 op Reis had Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Mijn klantnummer is 507897616. In april ben ik in Nieuw-Zeeland geweest. Ik heb 3 alles in 1 bundels gekocht, zodat ik geen hoge kosten zou krijgen voor internet. Nu blijkt dat ik €60,50 aan int...

Bestelling iPhone xs max gold Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb een vraagje mijn telefoon die ik heb besteld, iPhone xs max gold zou een langere levertijd hebben en ik zit er al sinds woensdag op te wachten, ik vrijdag op vakantie en zou hem dan graag...

Huawei mate 20 lite geluid inkomende Gmail wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Heb ik het goed gezien dat men het geluid voor een inkomende gmail op dit toestel niet kunt wijzigen? Als ik naar de app ga, mijn Gmail account kies en naar meldingen ga kan ik het geluid voor melding...

Henryvdk door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Sim kaart usa Alleen-lezen Opgelost

Kan ik in Nederland een simkaart kopen die ik in de USA kan gebruiken?

Frabcy door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft 06 nummer online staan TopicGeplaatst door: Dvgaa1970

Energieboy door Super Expert
  • 10750 Topics
  • 3330 Oplossingen
  • 2611 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft Vodafone in de naam staan TopicGeplaatst door: Vodafone gebruiker

Energieboy door Super Expert
  • 10750 Topics
  • 3330 Oplossingen
  • 2611 Likes

Opzegging telefoon abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Ik wil graag mijn vodafone mobiel abbonement eerder opzeggen. Vanwege verhuizing naar het buitenland. Ik kan dit niet doen in de winkel moest bellen met jullie maar de site van jullie numm...

Sandy92 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement via Ziggo Alleen-lezen Opgelost

Vie Ziggo abonnement afgesloten afgesproken was maandbedrag van 8€ er is nu 11,51€ afgeschreven

VENICE door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail instellen Alleen-lezen Opgelost

Het lukt niet om mijn voicemail aan te zetten. Als ik naar 12331 bel, krijg ik alleen 'Goodbye' te horen. Als ik naar 1233 bel krijg ik te horen dat ik geen voicemail heb. Hoe kan ik nu mijn voicemail...

Dubbele betaling abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb volgens mij een dubbele betaling gedaan. Onder andere naar Vesta Payment Solutions. Wilt u zo vriendelijk zijn om het te veel betaalde bedrag te retourneren. Bvd en Mvg, H. F. C. Brand

harbrand door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Transmission Towers Alleen-lezen Opgelost

Vodafone zet geen zendmasten meer op festivals ! Reden : niet duidelijk !!! Ik ga maandelijks naar een festival en ben hier dus niet blij mee . Dus een weekend op een festival is een heel weekend geen...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen