misterff1

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart deblokkeren

Al een paar keer op twitter gevraagd, maar blijkbaar wordt niemand daar genegeerd behalve ik. Daarom vraag ik het maar hier en ik hoop echt op een antwoord van de crew zelf.

Mijn simkaart is geblokkeerd. Ik heb hem vanaf het begin nooit opgewaardeerd en alleen na 3 maanden heb ik een waarschuwing gehad.

Vraag is nu: als ik hem opwaardeer, doet mijn sim het dan weer of niet?

Ik wil hier nu echt een antwoord op, want ik begin een slecht beeld te krijgen van vodafone door al dat negeren de laatste tijd.

Alvast bedank,
Florian Hoste
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
He @misterff1

Ik heb het één en ander nagekeken. Het klopt inderdaad dat je tweets niet zijn beantwoord:(. Ze zijn wel in ons systeem ingeladen, maar alsnog is hier geen 'case' van gemaakt. Wij hebben ze daardoor dus niet opgemerkt. Excuses hiervoor!

Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt via Facebook (privébericht). Het lijkt me het handigste om ons contact daar verder te zetten.

We negeerden je dus niet opzettelijk, sorry als dit zo overkwam!

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @misterff1 ,

Soms duurt het wat langer om op Twitter en antwoordt te krijgen. Volgens mij bijvoorbeeld, je hebt op de sim tegoed gezet en deze is afgelopen kun je nog en paar weken gebruik maken ervan. Maar hoelang het zit met dit weet ik zelf niet volledig.
misterff1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat verklaart waarom mensen na mij tweeten en wel antwoord krijgen.. Ze negeren me gewoon en nu hier ook al. Ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan ofzo, maar ik wordt langzamerhand wel pissig.

en nee ik bedoel wat anders denk ik. Ik kocht iets van 7 maanden geleden een nieuwe telefoon met prepaid, maar heb nooit meer opgewaardeerd. Gewoon die 5 euro opgebruikt en daarna niks meer erop gezet. Blijkbaar vervalt dit dan in 6 maanden i.p.v een jaar en dus zit ik nu al even zonder.

maar mijn nummer is nu dus geblokkeerd en ik wil weten of ik deze weer gewoon kan gebruiken als ik opwaardeer.

Ik wacht nog steeds op een antwoord van vodafone en ik ga door tot ik er eentje heb. Heb al een maand geduld, dus ik houd het nog wel even vol
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
He @misterff1

Ik heb het één en ander nagekeken. Het klopt inderdaad dat je tweets niet zijn beantwoord:(. Ze zijn wel in ons systeem ingeladen, maar alsnog is hier geen 'case' van gemaakt. Wij hebben ze daardoor dus niet opgemerkt. Excuses hiervoor!

Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt via Facebook (privébericht). Het lijkt me het handigste om ons contact daar verder te zetten.

We negeerden je dus niet opzettelijk, sorry als dit zo overkwam!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic