Joeri1982

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontvangsproblemen

Sinds december hebben wij 70 zakelijke aansluitingen afgesloten bij Vodafone.
Vanaf begin februari tot op de dag vandaag is het ontvangst uitermate slecht, tijdens bellen valt de verbinding weg, klanten geven aan dat we zeer slecht te verstaan zijn, internet verbinding staat zeer regelmatig op E of GPRS en niet op 4G.
We hebben al simwissels uitgevoerd, telefoons uitgezet en weer aan. Telefoons onderling uitgewisseld, op de website gekeken of er wellicht een storing was. Maar helaas zonder resultaat.
Inmiddels hebben we een signaalplus ontvanger geïnstalleerd, alleen werkt deze niet als we onderweg zijn met de auto.
De meeste collega's hebben een iphone 5 en geschikt voor 4G,maar hier kunnen we zelden gebruik van maken.
Het probleem speelt voornamelijk in postcode gebied 2221 en 2261.
Graag zouden we op korte termijn een oplossing wensen, we zijn juist van onze oude provider afgestapt omdat dit een drama was met de ontvangst,maar tot op heden hebben we hier behoorlijk spijt van.
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Joeri1982,

Dat is inderdaad heel erg onpractisch als je zoveel aansluitingen hebt! Ik kan me voorstellen dat je graag een oplossing wilt voor dit probleem. Het Forum is hier alleen niet de meest geschikte plek voor omdat het hier gaat om een individueel probleem waar we gegevens voor nodig hebben. Deze kunnen we niet overleggen via het Forum. Ik wil je adviseren om even contact te zoeken via ons Facebook of Twitter kanaal. Bellen met 1201 kan natuurlijk ook. Hier kunnen we je wel verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic