Hoi @Leannedegroott
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Jammer dat je het idee hebt dat je verlenging niet de juiste is geweest. Hiervoor was je toch wel tevreden, anders had je het niet gedaan. Er kan natuurlijk altijd wel iets mis gaan en als het mis gaat dan is dit natuurlijk niet leuk. Maar dit probleem heeft natuurlijk niets met het goede netwerk van Vodafone te maken.
Het beste wat je nu kan doen is contact opnemen met Vodafone via een privé berichtje via Facebook of Twitter. En het is mogelijk om via de klantenservice pagina een chat te starten, als daar iemand aanwezig is!
Door de Corona werken veel mensen van Vodafone thuis en dat gaat niet altijd even goed. Heb ik zelf ook ondervonden en dat is natuurlijk vervelend maar iets waar Vodafone niet zoveel aan kan doen. Probeer het via de andere kanalen en ik denk dat het je wel lukt. Want wachten tot dinsdag is hier ook geen optie. Dit omdat de community medewerkers van Vodafone het weekend, en Pinksteren, niet online zijn.