Erik H.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis Extra's klant vodafone en ziggo

Sinds 2 mnd verhuist naar nieuw adres. Op een bepaald moment kreeg ik  sms dat ik de voordelen kwijt was omdat mijn vodafone niet meer gekoppeld was aan ziggo. Vond het vreemd want op nieuwe adres heb ik ook ziggo!?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Erik H. 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dat is natuurlijk heel vervelend maar kloppen beide adres gegevens wel met elkaar? Controleer in je Mijn Ziggo en in je My Vodafone of beide adres gegevens kloppen en als dat het geval is dan zit er een foutje bij VodafoneZiggo en zal een medewerker van Vodafone dit moeten kunnen oplossen.

Voor de zekerheid vraag ik je om bij profielinstellingen aanvullende gegevens in te vullen zodat de Vodafone medewerker gelijk kan kijken wat er aan de hand is en dit oplossen. Heb dan nog even geduld en dan helpen ze je. Zijn de gegevens NIET gelijk, dan bij een van deze je adres gegevens aanpassen en dan moet het weer goed komen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Erik H. 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dat is natuurlijk heel vervelend maar kloppen beide adres gegevens wel met elkaar? Controleer in je Mijn Ziggo en in je My Vodafone of beide adres gegevens kloppen en als dat het geval is dan zit er een foutje bij VodafoneZiggo en zal een medewerker van Vodafone dit moeten kunnen oplossen.

Voor de zekerheid vraag ik je om bij profielinstellingen aanvullende gegevens in te vullen zodat de Vodafone medewerker gelijk kan kijken wat er aan de hand is en dit oplossen. Heb dan nog even geduld en dan helpen ze je. Zijn de gegevens NIET gelijk, dan bij een van deze je adres gegevens aanpassen en dan moet het weer goed komen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @Erik H. 
Welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat ook jij weer snel gebruik wilt maken van de Gratis Extra's! Als ik je bericht zo lees dan vermoed ik dat je het adres na jouw verhuizing niet hebt aangepast in My Vodafone. Wil je dit controleren? Als mijn vermoeden klopt, dan kun je jouw adres in My Vodafone bijwerken. De Gratis Extra's worden dan spoedig weer geactiveerd. Vanuit Vodafone ontvang je dan een SMS omtrent de dubbele data en vanuit Ziggo een e-mail. Na deze e-mail kun je bij Ziggo het gratis tv-pakket activeren in Mijn Ziggo.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic