Heb nieuwe sim nodig past niet .hoe kan ik dat bestellen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb bij concurent van jullie nieuwe sim met nummer genomen voor tweede telefoon
Hoi @Jatil
De snelste manier is naar een Vodafone winkel in de buurt gaan. Neem een identiteitsbewijs en je bankpas mee.
Of bel naar 0800-0094 en je krijgt van ons een pas met een standaard-, micro- en nano-simkaart ineen naar je opgestuurd.
Hey @Jatil . Welkom hier! Is het gelukt een nieuwe, passende SIM aan te vragen? 🙂
Weet nog niet even afwachten of sim word geleverd,zal wel niet snel gaan . Winkel zou sneller zijn maar ja alles gesloten
eeh. Heb je 2 accounts en ben jij ook @Jatil ? Ik snap het niet meer
Lycke Vodafone wrote:
eeh. Heb je 2 accounts en ben jij ook @Jatil ? Ik snap het niet meer
Ja, ik zat ook al te denken
Ben ik in de war of mis ik iets… maar jij hebt er ook last van
Heb bij concurent van jullie nieuwe sim met nummer genomen voor tweede telefoon
Dankjewel voor de terugkoppeling @heineman
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.