Snow2019

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim kaart deblokkeren

Voor een samsung telefoon had ik vodafone pre paid nu is de telefoon kapot en wil ik de sim kaart gebruiken voor een nokia alleen is hij geblokkeerd ik heb wel de pukcode. Hoe nu verder
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Snow2019
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet of het toeval is maar neem niet aan dat je ook al iemand anders bent hier op de community met zo'n zelfde vraag. Daarom zet ik het hier nog maar wel een keer. Een Pukcode kan je vinden in je My Vodafone (normaal zou ik zeggen, in de app, maar dat kan je niet bekijken, daarom kan je het beste via je browser even inloggen via My Vodafone). Daar kan je je Pukcode vinden onder het menu kopje Producten (en dan zie je Toestel en Simkaart).

Mocht het nu helemaal niet meer lukken dan is het advies om langs een Vodafone winkel te gaan en anders contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Snow2019
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet of het toeval is maar neem niet aan dat je ook al iemand anders bent hier op de community met zo'n zelfde vraag. Daarom zet ik het hier nog maar wel een keer. Een Pukcode kan je vinden in je My Vodafone (normaal zou ik zeggen, in de app, maar dat kan je niet bekijken, daarom kan je het beste via je browser even inloggen via My Vodafone). Daar kan je je Pukcode vinden onder het menu kopje Producten (en dan zie je Toestel en Simkaart).

Mocht het nu helemaal niet meer lukken dan is het advies om langs een Vodafone winkel te gaan en anders contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
ShelLuser

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoe raakte hij geblokkeerd? Sim only betekent dat de kaart niet gebonden is aan een telefoon dus.. heb je teveel foutieve pin codes ingevoerd?

Ook niet onbelangrijk: ga eerst uitsluiten dat die blokkade door de SIM komt en niet door het toestel zelf. Ofwel: ik zou je aanraden om die SIM eruit te halen en dan te proberen de telefoon te starten. Op zijn minst moet je in het menu of iets dergelijks komen. Dit kan uitsluiten waar je probleem zit.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
En wat je ook nog kan proberen, dat ben ik nog vergeten te vermelden.
Stop je SIMkaart eens in een ander toestel en kijk of die het daar wel goed doet. Vraagt die dan ook om Pukcode, voer hem daar eens in, misschien werkt het dan wel. Van de week was er ook iemand die zei dat het niet lukt op z'n eigen toestel maar wel op die van een ander met de Pukcode.

Je kan het altijd nog eens proberen 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was het gelukt met bovenstaande tips Snow2019 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic