cmvdmey

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

siemens a60 Simlock werkt niet

Ik heb de unlock procedure gevolgd zoals aangegeven in de e-mail van Vodafone, maar krijg na lang wachten de melding: "invoer ongeldig".

Ik ben momenteel in het buitenland en dus niet in staat om langs een Vodafone winkel te gaan.

Is er een ander mogelijkheid om dit op te lossen?

De Chat functie bij support werkt ook niet dus vraag ik het maar op deze manier!
6 Reacties 6
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@cmvdmey

Als de instructies in de mail die je hebt ontvangen niet werken moet je even reageren op de e-mail. Als het goed is staat dit ook in de mail vermeld. Dan kunnen ze nakijken of je wel de juiste code hebt ontvangen.
cmvdmey
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Maartje

de mail die ik heb gekregen is van klantenservice.nl@vodafone.com, ik heb daar een reactie naar gestuurd maar krijg een automatische mail terug dat het mailadres niet wordt gebruikt voor vragen...

en aangezien de chat niet werkt heb ik de vraag nu uiteindelijk maar op het forum gezet, maw kunnen jullie ook naar jullie chat kijken?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@cmvdmey

Raar, normaal gesproken hoort dat gewoon te kunnen! De chat werkt trouwens wel gewoon, alleen is het soms erg druk waardoor er geen medewerkers beschikbaar zijn. Ik kan er ook niet voor zorgen dat dit nu wel gebeurt want zodra er iemand vrij komt is de eerstvolgende wachtende weer aan de beurt. Als de chat niet lukt kun je het beste even bellen of contact opnemen via Twitter of Facebook. Dan kunnen mijn collega's het verzoek opnieuw doorzetten.
cmvdmey
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Maartje

de melding die ik krijg bij de chat is:
Chat is offline
Er is iets mis. Onze techneuten sleutelen nu aan de oplossing.

  • Probeer het later
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@cmvdmey

Dat is een standaardmelding die je krijgt als het erg druk is. Zoals gezegd, de chat werkt gewoon. Ik zit toevallig in dezelfde ruimte als het chat team en ze krijgen gewoon chats binnen. 😉
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic