Stefano32

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alcatel OT-E265 Reset Code

Hallo,

Is het mogelijk om de reset code van mijn oude Alcatel OT-E265 gesimlockt onder vodafone op te vragen? Ik heb de SPCK Code (unlock code) 10 keer onjuist ingevoerd. Het is een oude telefoon die ik een keer van mijn nichtje gehad heb. Ik heb de unlockcode gratis opgevraagd via jullie site maar dat is nu al tw laat. Ik heb nu de reset code nodig.

*moderator edit: privégegevens verwijderd. Privégegevens zijn niet toegestaan in Forumberichten.*

Alvast Bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Stefano32 ,

Hiervoor zul je echter even contact moeten opnemen omdat op het Forum geen privégegevens inzage is.
Ook kan de code dus niet worden verstuurd vanaf het Forum dit is namelijk en openbare plek.

Bezoek anders even de handige support pagina je wordt graag verder geholpen :), www.vodafone.nl/support

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Stefano32 ,

Hiervoor zul je echter even contact moeten opnemen omdat op het Forum geen privégegevens inzage is.
Ook kan de code dus niet worden verstuurd vanaf het Forum dit is namelijk en openbare plek.

Bezoek anders even de handige support pagina je wordt graag verder geholpen :), www.vodafone.nl/support
Stefano32
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor de informatie! Ik heb even een mailtje naar Vodafone gestuurd.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Stefano32 ,

Goed om te horen, succes.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic