Jaelthai

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung s9 laadt niet meer op

Als ik mijn telefoon aan de aplader zet komt er een oplaai icon en in 2 seconden is hij weer weg maar hij laait ook niet op.

Gelieve een reactie tegemoet
Gr. Jael
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jaelthai
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je telefoon altijd in je broekzak zitten?
Probeer dan eens, maar wel heeeeeeel voorzichtig, met een paperclip in het gaatje, waar je de oplader in stopt, heen en weer te gaan. Soms haal je daar wel eens spijkerbroek stof uit (daar heb ik wel eens last van namelijk). Als je dat hebt gedaan dan kan die weer prima opladen, wanneer het daar aan ligt.

Probeer eens een andere oplader en kijk dan of je hetzelfde probleem hebt. Is het probleem verholpen, dan ligt het aan je oplader. Loop langs een winkel en die kunnen je aan een nieuwe helpen (kopen of misschien onder garantie, dat moet je dan in de winkel overleggen). Ligt het daar ook niet aan, test dan jou oplader op een andere Samsung om te kijken of dat het probleem is.

Je zal wel iets moeten kunnen vinden waar het dan aan ligt. Aan de hand daarvan kan je bedenken wat het nu is 🙂 Laat nog even weten wat je hebt gedaan en wat het probleem is geweest. En nogmaals, heel voorzicht doen met die paperclip!! Ik ben niet verantwoordelijk voor wat je doet, dus wees voorzichtig. Vertrouw je het niet, loopt dan gewoon langs een Vodafone winkel.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jaelthai
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je telefoon altijd in je broekzak zitten?
Probeer dan eens, maar wel heeeeeeel voorzichtig, met een paperclip in het gaatje, waar je de oplader in stopt, heen en weer te gaan. Soms haal je daar wel eens spijkerbroek stof uit (daar heb ik wel eens last van namelijk). Als je dat hebt gedaan dan kan die weer prima opladen, wanneer het daar aan ligt.

Probeer eens een andere oplader en kijk dan of je hetzelfde probleem hebt. Is het probleem verholpen, dan ligt het aan je oplader. Loop langs een winkel en die kunnen je aan een nieuwe helpen (kopen of misschien onder garantie, dat moet je dan in de winkel overleggen). Ligt het daar ook niet aan, test dan jou oplader op een andere Samsung om te kijken of dat het probleem is.

Je zal wel iets moeten kunnen vinden waar het dan aan ligt. Aan de hand daarvan kan je bedenken wat het nu is 🙂 Laat nog even weten wat je hebt gedaan en wat het probleem is geweest. En nogmaals, heel voorzicht doen met die paperclip!! Ik ben niet verantwoordelijk voor wat je doet, dus wees voorzichtig. Vertrouw je het niet, loopt dan gewoon langs een Vodafone winkel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mochten bovenstaande stappen niet werken, zou je ook nog kunnen proberen om je toestel eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een back-up van je toestel.
We horen graag of het geholpen heeft en wat de oplossing was Jaelthai.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is het gelukt met bovenstaande informatie Jaelthai ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic