Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,008Oplossingen
  • 1,345Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wat moet ik doen om het internet in het buitenland werkend te krijgen? Alleen-lezen Opgelost

Ik ga op vakantie voor twee weken (Europa) en kan Internet alleen gebruiken bij kennissen thuis met hun wachtwoord, toch wil ik soms ook op Internet op andere lokaties, om via WiFi kontakt te hebben m...

IJskoud door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

contract afgesloten maar nog geen simkaart geleverd. Alleen-lezen Onopgelost

k heb sinds gisteren een contract bij jullie maar ik ben nog tot 12 /12/2018 bij KPN, maar ik heb wel al de telefoon ontvangen, anneer moet ik nu voor de eerste maal betalen en wat ? Ik krijg ook jull...

peeke door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Activeren van Prepaid simkaart Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik mijn prepaids simkaart activeren in my vodafone app?

Oplader is kapot, hoe lang valt dit onder de garantie? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb mijn telefoon (IPhone 8 plus) nu drie maanden en mijn oplader is al kapot. Ik ben er gewoon netjes en zuinig mee omgegaad, maar toch zat er uit het niets een scheurtje in. Mijn vraag is of...

Multisim in een 2e mobiel Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik deze activeren?

Klaas020 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simlock vrije telefoon Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn abonnement verlengt en kon hiermee een nieuwe telefoon uitzoeken. Nu heb ik thuis nog een 2e hands S7 liggen, en zou die graag verkopen. Nu vraag ik mij alleen af of deze niet gesimlockt i...

FlipS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Multi Data Sim met Red Together abonnement Alleen-lezen Opgelost

Volgens de website van vodafone kan met elk Red Abonnement een multi data sim aangevraagd worden.als ik de klantenservice bel, krijg ik te horen dat het niet met een Red Together abonnement kan.wie he...

Seat 0A door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstap KPN naar Ziggo Alleen-lezen Opgelost

Ik ben een tijdje geleden overgestapt van KPN naar ziggo.En Ziggo zou de hele opzegging ed regelen.Nu krijg ik echter nog steeds rekeningen van KPN.Dus volgens mij is er ergens iets fout gegaan.

duurtje76 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Legitimatie levering Alleen-lezen Opgelost

Ik heb bij de bestelling van mijn nieuwe telefoon ingevuld dat ik een paspoort heb, ik heb namelijk geen i.d. Nu is mijn paspoort verlopen en word mijn telefoon morgen geleverd.... kan ik ook mijn rij...

nummerbehoud van vodafone Red naar simonly werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Beste Lezer,Ruim zes weken ben ik telefonisch niet meer bereikbaar. Na de omzetting van mijn Vodafone Red abonnement naar sim only heb ik op het internet mijn nummer doorverwijzing geactiveerd. Mijn o...

ct door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Update mobiele data mislukt bij iPhone Xr Alleen-lezen Opgelost

Mijn iPhone Xr gaf de melding "Update mobiele data mislukt". Ik heb contact ogenomen met Apple support en die gaven mij het advies om de telefoon te herstellen via iTunes. Dit heb ik geprobeerd maar d...

Peter0345 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toestel tussentijds afbetalen Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Is het mogelijk om mijn toestel tussentijds af te betalen?Zo ja kan het ook in mijn Vodafone app? Of anders namelijk?

Nasird door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet met prepaid kaart Alleen-lezen Opgelost

Mijn vrouw heeft een prepaid kaart van vodafone. Hier wordt tot nu toe alleen mee gebeld. Wat gebeurt als ik deze kaart in een smart phone stop en ze gaat er mee op internet? Moet ik dit op een andere...

Hein18 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing 3-11 Alleen-lezen Onopgelost

Was er stroom storing van half 10 tot 12. Ik kon niet bellen en gebeld worden en had geen Internet. Nou heb ik een eigen bedrijf hoe zit dat met schadevergoeding

door Niet van toepassing

Klacht over reparatie iphone 6 Alleen-lezen Opgelost

Kan ik chatten met een medewerk(st)er van Vodafone over mijn iPhone 6 die ter reparatie ligt bij Dynafix

Transactielimiet Alleen-lezen Onopgelost

Hoe wijzig ik mijn transactie limiet?

Ruudlgoh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw phishing voorbeeld Alleen-lezen Onopgelost

Beste klant,Uw factuur voor deze maand staat voor u klaar op My Vodafone.Het totaalbedrag is €148,69Het factuurbedrag incasseren we automatisch op of rond de 30 oktober 2018.Bekijk alle facturen en fa...

benny55 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wachtwoord veranderen Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn wachtwoord veranderen maar krijg steeds geen mail als ik dit aanvraag

Geen gehoor - gebeld door pri'venummer Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,De laatste tijd hoor ik vaak dat ik onbereikbaar zou zijn en in gesprek, terwijl dat niet het geval is. Op mijn toestel kan ik dan later terugzien dat ik ben gebeld door een onbekend numme...

jobt door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen