Delano28

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung s6 wordt niet door pc herkend

Hallo,

Als ik mijn telefoon via usb kabel in welke computer of laptop stop dan laad hij wel maar geeft een foutmelding dat hij niet herkend wordt.!!

Hoe nu mijn foto's en filmpjes op een pc te krijgen ?


6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi
Apart dat hij het het toestel niet herkend, echter is er wel een kleine omweg zodat je de foto's en video's op je pc krijgt.
Je kunt namelijk dropbox installeren op je telefoon. Je maakt er een account aan en geeft aan dat de foto's en video's alleen maar over Wi-Fi geüpload worden. Vervolgens ga je op de pc naar de website van dropbox, installeer het op je pc en uiteindelijk zullen daar ook jouw foto's en video's verschijnen. Je zou ze dan nog eventueel kunnen kopiëren naar je pc. Laat je me weten of het gelukt is?
Delano28
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven-

Dankjewel voor de tip. ook mijn eigen computer was buiten gebruik. Ben maar naar Samsung store gegaan die denken en doen meer in oplossingen denken dan dat Vodafone doet. je spullen verkopen doen ze graag maar je helpen met een probleem ho maar.
Anonymous
Niet van toepassing
Bedankt voor je feedback ik zal het intern aankaarten. Mag ik vragen wat mijn collega's dan naar jou hebben geantwoord over dit probleem?
Het geen wat je nog zou kunnen proberen is checken of er een nieuwe update is van Samsung kies waarmee je alles overzet.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic