Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,273Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Kan niet meer aanmelden op zakelijk Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet meer aanmelden op https://zakelijk.vodafone.nl/. Als ik naar https://zakelijk.vodafone.nl/ wordt ik doorgezet naar https://my.vodafone.nl/my_vodafone/switchuser met de melding:Je hebt gepr...

Geen rekeningen ontvangen maar wel ineens een aanmaning Alleen-lezen Onopgelost

Tot mijn verbazing ineens een minder vriendelijke brief van Vodafone dat ik een openstaand bedrag moet betalen. Echter nooit een rekening van gezien en ook in mijn Vodafone staan deze rekeningen niet....

Factuur mega!!! Vodafone niet te bereiken Alleen-lezen Onopgelost

Krijg vanuit het niets een rekening van 583. Wegens beeindiging abonnement terwijl ik het nr niet meer gebruik (kosten liepen door) nu is Vodafone sinds vrijdag al onbereikbaar!!

Nummerbehoud kan pas weer na 9 maanden? Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al geruime tijd bezig om van Ziggo mobiel weer over te stappen naar Vodafone. Ik heb Vodafone in mei 2015 verlaten. Er wordt gezegd dat terug overstappen naar Vodafone niet kan binnen 9 maanden...

S4 Mini gaat uit en aan bij downloaden updates Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een paar maanden een steeds vaker terugkerend probleem: als er updates worden gedownlaod, gaat mijn telefoon uit en vanzelf weer aan. Ik moet dan mijn simkaart ontgrendelen en dan werkt h...

Blox Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vraagje, ik wil graag wat extra internet tijdens me reis naar het buitenland. maar er staat een Blox Alles-in-1 op Reis XL Dagbundel.. Die wil ik graag aanzetten maar er staat eronder dat h...

Slechte vertalingen Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik deel mede dat de vertalingen zeer slecht zijn. Jullie houden niet eens de vertaling van 'like' aan, zoals Facebook Nederland. Ik verzoek jullie dit naar 'vind ik leuk' / 'leuk vinden' te vert...

Prepaid simkaart geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Mijn opa (ik zit hier onder zijn naam) heeft een simpele mobiel waar kinderen en kleinkinderen hem op kunnen bellen. Nog geen maand geleden heb ik zijn tegoed opgewaardeerd. Nu is zijn si...

ip adres Alleen-lezen Opgelost

Ik heb interesse in een "Vodafone 4G Wifi Hotspot (Max. 150Mbps)". Ik heb echter als eis dat het externe IP adres niet mag veranderen ( althans niet regelmatig). Weet iemand of het een vast ip adres i...

Android 5.1.1 voor de VDF Note 3 N9005? Alleen-lezen Onopgelost

Even een vraagje...(of 3 dan) Android 5.1.1 is in maart dit jaar los gelaten en ik snap dat vodafone de software wil aanpassen en testen... Allemaal best.De vraag is eigenlijk komt deze update naar de...

internet blox weergegeven in vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Een tijd geleden had ik een blox aangezet voor extra internet (400 mb) deze blox bestaat volgens mij niet meer maar staat nog wel aangegeven bij mijn tegoed (ik heb naar mijn weten de blox wel gewoon ...

abbonement - My vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Goede dag, Via My Vodafone heb ik geconstateerd dat de einddatum van mijn contract/abonnement per 21 september ophoudt. Ik wil niet dat deze automatisch verlengd wordt dus ik zal zelf moeten stop zegg...

lees mij als je ook net zoals mij van vodafone af wilt Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal. Ik begin vanaf nu maar op het forum berichten te geven hoe slecht vodafone met haar klanten om gaan. Ik ben er 1 van, ik hoop dat zich meerdere mensen aansluiten bij deze tropic. Dit a...

Geen bereik in Appelscha Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk heb nu al 1.5 week geen bereik in appelscha . Dit is erg vervelend want mensen kunnen mij en mijn vriend niet meer bereiken. Er is al door verschillende mensen gebeld en zou opgelost worden ma...

PUK-CODE Alleen-lezen Opgelost

Goede avond,Ik heb urgent mijn puk code nodig voor mijn telefoon van de zaak. Kunt u helpen? MvrgrF.Laadstra

Prepaid saldo voor GPS tracker Alleen-lezen Opgelost

Ik heb voor mijn honden drie GPS trackers met daarin Vodafone SIM-kaarten. Om het tegoed op die kaarten te kunnen zien moet ik nu de SIM-kaarten er uit halen en in een mobieltje stoppen waarna ik STAT...

Internet blox Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Ik heb een vraagje over de internet blox. Een paar dagen geleden heb ik de blox extra 1GB aangezet. Nu blijkt dit niet genoeg te zijn en heb ik vandaag de blox extra 3 GB aangezet, alleen ...

probleem bij reserve kopie overzetten naar iphone6 Alleen-lezen Opgelost

Bij het overzetten van de data van mn oude telefoon naar mn nieuwe, krijg ik, direct al vanaf het begin, verzoeken van andere accounts dan mijn eigen account.Ik negeer ze continue, maar de vraag blijf...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen