loontje20

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung s4 en abbonement

hallo allemaal,
ik heb mijn contract laten verlengen, en hier krijg ik de samsung s4 bij. mijn contract stopt en gaat pas over in februari 2014.
kan ik nu met mijn oude kaartje (die ik omruil in de winkel) wel gewoon bellen met de samsung s4, of doet deze het pas met het nieuwe kaartje die ik erbij heb gekregen in feburari?
ik hoop hier antwoord op te krijgen.
alvast bedankt. groeten loontje20
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

In de Galaxy S4 pas niet en normaale SIM kaart maar en Micro SIM kaart. Deze kun je dan inwisselen bij de winkel. Of via de post en Micro SIM kaart opgestuurd krijgen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

In de Galaxy S4 pas niet en normaale SIM kaart maar en Micro SIM kaart. Deze kun je dan inwisselen bij de winkel. Of via de post en Micro SIM kaart opgestuurd krijgen.
loontje20
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dat snap ik, ik wilde mijn oude sim kaart dan bij de vodafone winkel omwisselen.
kan ik dan deze wel gebruiken in mijn nieuwe telefoon totdat mijn nieuwe abbonement ingaat, of moet ik echt wachten tot mijn nieuwe kaart die er bij zat werkt op het moment dat de contract overloopt naar het volgende contract?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ja hoor, dat is geen probleem. Je kunt je nieuwe toestel gewoon gebruiken met die omgeruilde simkaart en je eigen nummer.

Het enige waar je even op moet letten is dat je nog tot februari je oude abonnement gebruikt. Dus stel dat je MB bundel in je nieuwe abonnement groter wordt, wacht dan nog even tot februari met meer data verbruiken 😉
loontje20
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn vriend wil dit ook gaan doen nu. op internet staat dat het 4 maanden van te voren kan.
kan dit ook 4 maanden van te voren bij de vodafone winkel of kan dit alleen via internet?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Wat goed! Je wordt al een echte promotor voor ons 😉
Verlengen kan bij al onze verkoopkanalen: winkel, Vodafone Webshop en telefonisch 😄
Oók 4 maanden van tevoren.

loontje20
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
morgen kan mijn vriend zijn abbonement verlengen.
hij gaat dit bij de vodafone winkel doen.
vanaf hoe laat kan hij dit doen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! 

Je kunt natuurlijk even eens kijken op de website naar de openingstijden van de Vodafone winkel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic