Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,286Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Australia Alleen-lezen Onopgelost

Why can't I use my iPhone 4S in Australia ?i have a 2 year abonnament, I am supposed to be able to use it for two months at the same rate as at home ( Dordrecht )HELP I'm paying for my phone and recie...

Spam Alleen-lezen Onopgelost

HalloAfgelopen week heb ik 2 keer een sms bericht ontvangen uit UK met de melding dat ik een gigantisch geldbedrag met mijn telefoonnummer had gewonnen. Natuurlijk heb ik het eerste bericht geopend en...

storing netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf gisteren had ik geen internet meer. Gevraagd in de winkel bleek dit te gaan om een storing, die dezelfde avond verholpen zou worden. Nu heb ik nog steeds geen internetverbinding en vroeg mij dus...

snelkoppeling email Alleen-lezen Onopgelost

Meestal staat er bij de snelkoppeling op het scherm een cijfer voor hoeveel mails je hebt. Alleen staat er bij mij een min voor. Dus als mijn inbox leeg is staat er toch steeds -5. Kan in de instellin...

Stealth sms Alleen-lezen Onopgelost

Hallo V'foners, Ik werd naar dit forum verwezen nadat ik de vraag eerst op Facebook had gesteld.Jullie hebben vast wel gelezen/gehoord over de zg. 'stealth sms' waarvan de politie gebruik maakt om iem...

Aanbod bij verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, ik ben reeds een aantal jaren klant bij Vodafone,nu kan ik mijn abonnement niet verlengen zoals ik het nu heb.En ik wil dan graag een nieuwe telefoon.Echter ondanks mijn langdurige klant ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen