mcroon

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung s4 batterij en wifi problemen

Mijn telefoon heeft een aantal problemen.

Mijn batterij word de laatste tijd heel warm en gaat sneller leeg.

Me telefoon valt aantal keer per dag zonder reden uit terwijl ik nog voldoende batterij heb, soms valt de telefoon ook uit terwijl tie in de oplader zit.

De wifi van thuis is een goede verbinding mijn vriend heeft nooit last dat de wifi op zijn telefoon uitvalt terwijl dat bij mij om de 5 min is.

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @mcroon ,

Is dit gebeurd nadat je en bepaalde app had geïnstalleerd? Zou je tevens ook kunnen kijken of de batterij niet is opgebold, sommige Galaxy S4 batterij kunnen opbollen door en fabrieksfout.
mcroon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het uitvallen gebeurt nu al een tijdje.

Maar ik heb pas geleden wel een app erop gezet dus als ik die verwijder zou de batterij het gewoon weer normaal moeten doen? Hij is in ieder geval niet opgebold ziet er normaal uit.

Heeft de wifi ook met de nieuwe app te maken ?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej @mcroon ,

Merkte je voordat je bepaalde app(s) had geïnstalleerd de kwaliteit van je toestel en nadat je deze app(s) had geïnstalleerd minder goede ervaringen?

Je zou je modem kanaal kunnen veranderen naar en ander kanaal om te kijken of dat werkt en even het netwerk vergeten en opnieuw aan te melden.
mcroon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik allebei al geprobeerd maar denk dat het echt aan mij telefoon ligt want op de telefoon van miin vriend is er geen probleem met de wiki.

Ik installeer niet zoveel apps had pas geleden een spelletje geinstalleert en merkte wel dat me telefoon wat trager was geworden.

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@mcroon, als de tips van @SamsungExpert niet geholpen hebben kun je de telefoon het beste ter reparatie aanbieden. Hier vind je meer informatie over het reparatietraject. Hopelijk is het dan snel opgelost 🙂 Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic