Beste lezer,
Belachelijk dat Nadia (moderator) zojuist mijn topic direct sluit, als ik jullie forum lees merk ik op dat er wel degelijk hulp via een pm o.d geboden kan worden, zonder te weer 3 uur in de wacht te staan. Naast dit bericht zal ik dankzij Nadia ook contact opnemen met derden kassa en of radar. Ben dit namelijk spuugzat.
Zie onderstaand bericht dat zojuist door een moderator gesloten is.
Al een week word ik door jullie klantenservice afgescheept.
Ik wil graag een keer goed geholpen worden door iemand met verstand van zaken. Inmiddels is mijn case naar zeggen geëscaleerd. Al betwijfel ik dit ten zeerste. Even een opsomming van de problemen:
- Mijn nano simkaart werkt niet
- Kan deze ook niet activeren via de website, noch callcenter.
- De komende weken zit ik voor mijn werk op een externe locatie, dus totaal geen tijd voor een Vodafone winkel.
- Het verhaal van storing hoor ik al dagen, slap excuus aangezien er vorige week geen storing was. En als er dan een is, waarom word me dit dan door de 6e medewerker pas verteld. Dan wordt er dus niet intern gecommuniceerd en krijgt de klant (ik) het gevoel dat die niet serieus word genomen.
- Opgeschreven: 4 uur gebeld met klanten service waarvan 3 uur in de wacht en een half uur met een 0900 nummer, omdat
dat mij een directe oplossing zou bieden naar jullie inziens.
- Ik bel nog met mij oude iPhone 4 met oude sim, misschien moet die uitgezet worden?
Graag een spoedige afhandeling.
Met vriendelijke groeten,
Bart van den Heuvel