Burt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor het direct sluiten van mijn vraag, ik open wel een nieuwe dan.

Beste lezer,

Belachelijk dat Nadia (moderator) zojuist mijn topic direct sluit, als ik jullie forum lees merk ik op dat er wel degelijk hulp via een pm o.d geboden kan worden, zonder te weer 3 uur in de wacht te staan. Naast dit bericht zal ik dankzij Nadia ook contact opnemen met derden kassa en of radar. Ben dit namelijk spuugzat.

Zie onderstaand bericht dat zojuist door een moderator gesloten is.

Al een week word ik door jullie klantenservice afgescheept.
Ik wil graag een keer goed geholpen worden door iemand met verstand van zaken. Inmiddels is mijn case naar zeggen geëscaleerd. Al betwijfel ik dit ten zeerste. Even een opsomming van de problemen:

- Mijn nano simkaart werkt niet
- Kan deze ook niet activeren via de website, noch callcenter.
- De komende weken zit ik voor mijn werk op een externe locatie, dus totaal geen tijd voor een Vodafone winkel.
- Het verhaal van storing hoor ik al dagen, slap excuus aangezien er vorige week geen storing was. En als er dan een is, waarom word me dit dan door de 6e medewerker pas verteld. Dan wordt er dus niet intern gecommuniceerd en krijgt de klant (ik) het gevoel dat die niet serieus word genomen.
- Opgeschreven: 4 uur gebeld met klanten service waarvan 3 uur in de wacht en een half uur met een 0900 nummer, omdat
dat mij een directe oplossing zou bieden naar jullie inziens.
- Ik bel nog met mij oude iPhone 4 met oude sim, misschien moet die uitgezet worden?

Graag een spoedige afhandeling.

Met vriendelijke groeten,

Bart van den Heuvel
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Burt,

Interne vragen zoals die van jou kunnen niet worden behandeld op het forum. Het forum is alleen bedoeld voor Tips & Tricks en niet voor het afhandelen van klachten of overige klantenservice vragen.

Dit is niet de taak van het forum maar van de klantenservice neem dus even met de klantenservice contact op.
Je kunt dit ook vermelden via www.vodafone.nl/feedback/ dan wordt je case weer opgevangen door en bepaalde groep in de klantenservice.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Moderators,

Forum gebruikers die zich herhaaldelijk niet aan de regels van dit Forum houden, moeten gewoon worden verbannen van dit Forum. Gewoon dit topic weer op slot zetten. En het Forum account van topic starter verwijderen.
Ik begin al die individuele kwesties op dit Forum spuugzat te worden.

Dit Forum is een Community voor en door Vodafone klanten. En dat weet topic starter inmiddels heel goed.
Gewoon zijn account verwijderen. Dan kan hij dit Forum ook niet meer vervuilen met individuele klachten.

Succes!


Netwerker
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Burt, zoals SamsungExpert en Netwerker ook al aangeven is het Forum niet de juiste plek hiervoor. Ook dit topic sluit ik nu. Het is de bedoeling dat de andere forumleden je kunnen helpen bij het beantwoorden van je vraag. Dat is bij jou nu niet het geval, vandaar dat je doorverwezen wordt naar de klantenservice. Mocht je wel een vraag hebben waarbij de andere forumleden je kunnen helpen ben je van harte welkom om een nieuw topic te starten, maar dan wel volgens de huisregels van dit Forum en de boards.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic