Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,680Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

slechte dekking PC 1186 amstelveen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds jaar en dag een (zeer) slecht bereik in het gebied 1186 Amstelveen. Vodafone diverse keren hierover angesproken maar krijg als antwoordt dat er werkzamheden zijn; de laatste keer kwam vod...

Rochie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Belgeschiedenis online volgen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een abbonoment van vodafone, ik kan alleen einde van de maand mijn belgeschiedenis checken, kan ik dit ook online volgen ?Groetjes

marjalon door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing omg Grave Alleen-lezen Onopgelost

in postcode 5364 RB hebben alle vodofone gebruiker hier geen bereik

GW door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S Advance - Toestel kan locatie niet vaststellen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ongeveer een maand wil mijn Galaxy S Advance zijn locatie niet automatisch meer vaststellen wanneer ik een app open die daar gebruik van maakt. Instellingen heb ik niet, of in elk geval niet bew...

dbleumink door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bereik 4 g postcode 7542 slecht Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, sinds een week heb ik mijn abbo verlengt en tevens nieuwe htc one m7 gekozen. nu merk ik dat eigenlijk de streepjes van bereik, rechtsboven op telefoon , niet meer zijn dan twee of drie ...

Loesy door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Free sim nog niet binnen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb hier op 25 juli een free sim kaart besteld. Heb deze alleen tot op heden niet ontvangen. Wel een e-mail gehad de simkaart word aangemaakt. Wanneer zou ik deze kunnen verwachten?

Contract beëindigd Alleen-lezen Onopgelost

Mijn contract is door vodafone beindgd omdat ik mijn rekeningen niet heb kunen betalen van de afgelopen 2 maanden.de reden daarvoor is dat ik de afgelopen 3 maanden finacieel aan het worstelen omdat i...

JonasD door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen service dus geen smsjes en telefoontjes Alleen-lezen Onopgelost

Hi, ik ben in Portugal en ik kan geen smsjes sturen of telfoontjes plegen hier. Ik had dit probleem al in Belgie, maar ik dacht dat het in Portugal wel zou werken...Anyway ik kan nu niks versturen naa...

SanneLil door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Almere 1356 1355 1354 geen Internet . 3 en 4g ligt plat Alleen-lezen Opgelost

1356 jd - Almere - ik kan niet interneten sinds 31-7-2014 . Lees hier ik heb nu alles geprobeerd . w Ik heb een vraag en word gezegd bij de klantenservice dat in Almere de storing is opgelost maar dat...

Extreem veel data (10 GB) abbonnement loopt 2 december af Alleen-lezen Opgelost

Hallo!Ik heb (bijna) 2 jaar geleden een prachtig abbonnement afgesloten, waar ik ook 10 GB extra bij kreeg. Omdat ik zelf thuis geen internet heb, was dit een mega goede deal. Ik zit nooit over de dat...

slecht bereik Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon (Samsung S5) maar beeld bellen gaat bijvoorbeeld niet omdat het bereik slecht is en dat terwijl ik volgens Vodafone zelfs 4Gelukkige dekking om mijn adres zou moe...

Problemen met nieuw toestel Alleen-lezen Opgelost

Via de Vodafone website heb ik op 30-07-2014 mijn abonnement verlengd naar een 2- jarig RED abonnement voor €52,- per maand Er is mij verteld dat ik met dit abonnement recht heb op de promotie actie v...

1gb blox internet Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone ik heb mijn 1gb blox aangezet maar ik krijg geen internet hoe kan dat? zelf is mijn beltegoed wel afgeschrefen en staat er op myvodafone geldig tot en met 4september 2015

raoul561 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe aansluiting Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik vroeg me af vanaf wanneer ik een abonnement kan afsluiten met nummerbehoud als ik overstap vanaf een andere provider. Beetje vroeg misschien nog dat mijn huidige abonnement afloopt op 15 juli ...

yannicvdv door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongewenste verlenging abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abonnement is vorig jaar verlopen. Ik had geen telefoon van jullie nodig en ik kon nog steeds bellen en gebeld worden. Toen een van jullie medewerkers contact met mij opnam en vertelde dat het ha...

jlew door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 4G op Iphone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een paar weken geleden mijn abonnement omgezet naar een Red Essential abonnement inclusief 4G. Ik heb echter sindsdien nog steeds 3G ipv 4G. Ik heb volgens de instructie mijn Iphone 5 uitgezet ...

Han13 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

buitenlandse reis Alleen-lezen Opgelost

Goede middag,Ik ben Elke en ik ga binnekort een half jaar naar Costa rica, mijn abbonoment loopt binnenkort af en ik wil eigenlijk graag een abbonoment voor in Costa rica met internet, sms en bellen. ...

elkepag door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

signaalsterkte postcode 4711JH Alleen-lezen Onopgelost

Signaalsterkte op mijn adres varieert van -99dBm 7asu naar -109dBm 2asu van HSPA+.dan op 3G en vervolgens naar het oude GPRS netwerk .dit alles in 3 minuten. Meestal het GPRS netwerk beschikbaar. Heb ...

Tiny1956 door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Synchronisatie agenda's werkt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Sinds 2 weken werkt google agenda en s planner op mijn telefoon (samsung s3 mini) niet meer. Hij kan ze niet meer synchroniseren en ik kn er ook niks nieuws in aanmaken. Als ik vis instelling naar...

jveld door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone/Dynalogic, al 2 maanden ZONDER TOESTEL Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil via deze weg kijken of er WEL een oplossing gaat komen voor mijn probleem. Heb al eindeloos contact gehad met de klantenservice van beide partijen en er wordt NIETS met mijn probleem gedaan. Ik...

SKberg door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen