Ik heb hetzelfde probleem, dus ik heb het voorgelegd aan vodafone.
Door de volgende handelingen uit te voeren zou het probleem verholpen moeten zijn, maar helaas is dat (nog) niet het geval.
- Ga naar 'Applicaties' -> 'Instellingen' -> 'Draadloos en netwerk' -> 'Mobiele netwerken' -> 'Namen toegangspunten'
- Controleer de APN Vodafone NL of druk op de Menu-toets en kies 'Nieuwe APN'
- Naam: Vodafone NL
- APN: live.vodafone.com
- Proxy: leeg laten
- Poort: leeg laten
- Gebruikersnaam: vodafone
- Wachtwoord: vodafone
- Server: leeg laten
- MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
- MMS proxy: 192.168.251.150
- MMS poort: 8799
- Mobiele landcode (MCC): 204
- Mobiele netwerkcode (MNC): 04
- Verificatietype: PAP
- Type toegangspunt (APN-Type): internet + mms (indien je dit handmatig moet invoeren: default, supl, mms)
- Druk op de Menu-toets en kies 'Opslaan'
- Keer terug naar het beginscherm
- Ga naar Applicaties --> Instellingen --> Draadloos en Netwerk --> Mobiele netwerken
- Pakketgegevens gebruiken aanvinken