creamama

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

mms via vreemd nummer

Hoi,

Ik heb hier een gevalletje Twilight Zone.
Mijn dochter stuurt mij een mms, ik herken haar nummer niet direct, maar het is overduidelijk van haar, dus ik antwoord. Krijg ik een verbaasd smsje van een totaal vreemde, waarom ik sms...:S.blijkt dat de mms van mijn dochter via een vreemd nummer binnen is gekomen.

Hoe kan dit?

Met vriendelijke groeten,
Angelique
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
creamama
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi droidguru,

Bedankt voor je antwoord. Het is intussen niet meer voorgekomen, ik denk dat er ergens een vlieg op een printplaatje heeft gezeten. Ik kijk nu wel in ieder geval altijd of het nummer ook klopt als ik weer een sms-je van mijn dochter krijg, voordat ik een melig antwoord terugstuur.

Groetsels

Bekijk in context

2 Reacties 2
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Angelique,

Dafuq? Ik zou hiervoor meteen bellen met Vodafone. Het lijkt erop dat je last hebt van crosstalk op sms. ( Dit staat wel erg vaag, lemme explain)

Crosstalk is een fenomeen dat optreed bij bellen, beller A belt beller B en krijgt beller C aan de lijn.

Waar dit aan ligt weet ik niet, maar zet ze in Maastricht maar aan het werk. Hier doe jij niets aan en hier heb je ook niets aan kunnen doen voor zover ik weet.

Succes iig
creamama
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi droidguru,

Bedankt voor je antwoord. Het is intussen niet meer voorgekomen, ik denk dat er ergens een vlieg op een printplaatje heeft gezeten. Ik kijk nu wel in ieder geval altijd of het nummer ook klopt als ik weer een sms-je van mijn dochter krijg, voordat ik een melig antwoord terugstuur.

Groetsels
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic