Beste ndieteren,
Ten allereerste welkom op het Vodafone Forum!
ik lees dat je problemen hebt met het instellen van de email op je samsung omnia II.
Fijn dat je hierbij ook gelijk aangeeft dat je Service Provider@home is.
Je dient inderdaad onze uitgaande mail server te gebruiken. Deze is authsmtp.vodafone.nl
Deze wordt gecontroleerd op wachtwoord. als je de authenticatie op wachtwoord zet, kun je de gebruikersnaam i.c.m. het wachtwoord invullen.
je gebruikersnaam is universeel. Als voorbeeld mail0612345678
Het kan voorkomen dat, als je al heel lang gebruik maakt van Vodafone, jou gebruikersnaam verschilt. Je dient dan in dit geval de gebruikersnaam op te vragen via Vodafone.
Je wachtwoord voor de uitgaande mail server is gelijk aan jou My Vodafone wachtwoord.
Let er wel bij op dat je geen WIFI gebruikt, aangezien Ziggo (@Home ) dit blokkeert.
Wat heb je precies geprobeerd om het email adres te verwijderen? dat zou misschien handig zijn om te vermelden voor toekomstige reacties op je vraag.
Ik hoop dat ik je hiermee verder heb kunnen helpen om het probleem opgelost te krijgen!
Met Vriendelijke groet,
Roy
Vodafone Forum Team