Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,326Oplossingen
  • 1,798Discussies
  • 85KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Annulering Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb geen idee of ik deze vraag goed plaats hier zo niet SORRY!!!!!Ik heb enkele weken geleden mijn contract via my vodafone verlengd.Nu had ik na 2 weken nog niets gehoord(ook niet van de klantense...

Niet te bereiken Alleen-lezen Opgelost

Als ik in de auto stap,dan zet ik de auto telefoon aan dmv de Duo Simkaart. Mijn Desire blijft dan aanstaan.Regelmatig ben ik dan helemaal niet te bereiken en de persoon die mij belt hoort dan dt ik i...

Opslagruimte Alleen-lezen Onopgelost

Al een aantal weken geeft mijn wildfire de mededeling dat de opslagruimte te weinig is.Inmiddels heb ik alle muziek eraf gehaald de meeste foto's en ik heb maat een stuk of 8 apps.Nog steeds geeft hij...

Duo Simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een tijdje geleden een duo simkaart gekocht.Dit omdat ik een carkit in de auto heb, die ik wil blijven gebruiken.Ik heb een HTC Diamant 2 en in de auto een Nokia 6110i.Als ik de vliegtuigmodus ...

pukcode Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een al wat ouder toestel. Mijn zoon heeft ermee zitten spelen, met als gevolg: sim geblokkeerd. Pukcode kwijt. Inloggen bij vodafone lukt ook niet. Ik had een nieuw wachtwoord opgevraagd...

Blackberry internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben bezig mijn abbonoment te verlengen, nu heb ik gekozen voor ;BlackBerry Bold 9780 White Abonnement € 29,50 € 0,00Bel+Sms+Web 150 2 jaar € 2,50- € 0,00maar nu zat ik dit te lezen;Mobiel Int...

NokiaE7 Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk ben een nieuweling en heb een vraagje over mijn Nokia e7.Sinds vorige week heb ik die in mijn bezit. Nu wil ik de navigatie daarvangebruiken wat mij maar niet lukken, ik zie de straten niet al...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen