Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,320Oplossingen
  • 1,788Discussies
  • 84.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

oproep doorschakelen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allen, Ik heb een vraag over het doorschakelen van oproepen. Aangezien ik thuis nogal een slecht signaal heb, heb ik mijn X10 zo ingesteld dat alle oproepen worden door geschakeld (als er geen b...

Nokia C3 Probleem. Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal!ik heb gister een nokia c3 aangeschaft.prepaid van vodafone bij de kijkshop.nu kan ik nergens msn & google talk vinden.als ik naar chatten gaen klik op "De meest recente Chatservices op...

Curve 9300 Alleen-lezen Opgelost

Afgelopen week wou ik in de Vodafone winkel kijken of ze daar de Blackberry Curve 9300 hadden.Deze bleken ze niet (meer) te verkopen maar alleen nog de Curve 8520.Hier werd mij gezegd dat de Curve 852...

IT Policy Alleen-lezen Opgelost

Beste allemaal ik heb tot een jaar geleden voor Vodafone gewerkt en maakte daar gebruik van een Blackberry. Echter moet ik nog steeds een wachtwoord invoeren zodra het toestel blokkeerd. Deze is niet ...

black berry Alleen-lezen Onopgelost

me dochter krijgt morgen de blackberry van die aan biedingen van vodafone, nu lees ik dat er maandelijks 12,50 voor internet af gaat,gaat dat eraf zodra ze beltegoed heeft gehaald of is dit buiten haa...

Geweldig! Alleen-lezen Onopgelost

Ik plaats dit bericht hier uit pure wanhoop. Wij maken op zakelijk gebied gebruik van Vodafone maar ik vraag me serieus af hoe lang nog. Hier gaan we. Vodafone werkt met zogenaamde business partners. ...

Samsung Galaxy S2 ? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een vraag over de Samsung Galaxy S2. Waarom is dit toestel nog niet te vinden op de Vodafone site? Half mei verloopt mijn abonnoment en zou ik hem graag willen verlengen. Het toestel dat...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen