Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,311Oplossingen
  • 1,799Discussies
  • 83.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Xperia X10 Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemand misschien of je applicaties van de Application Manager van Vodafone op de Sony Ericsson Xperia X10 kan zetten. Ik zie de xperia x10 er niet tussen staan. Ik zal graag zoiezo Vodafone TV op...

Welke Versie: Lite, Best Connected, Mobile Connect Alleen-lezen Onopgelost

Er lijken nog al wat versie namen van het dashboard te zijn.De stick zelf heeft een lite versieDe 'laatse' versie op de Vodafone website vermeldt "Always Best Connected dashboard 10.0.201 Windows OS (...

Internet Via Wireless Lan Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaalIk ga naar het buitenland met vakantie maar ben nieuwsgierig hoe ik kan zien dat ik echt wel verbonden ben met een wireless lan. Ik weet hoe ik het aan kan zetten en zie dan in mijn beeld ...

Blackberry Storm2 Verkoopstatus Alleen-lezen Onopgelost

Op het Vodafone UK forum las ik dat de BlackBerry Storm2 verkocht wordt tot de voorraad op is, en daarna niet meer aangevuld zal worden. Zal dit ook in Nederland gebeuren? Zo ja, komen er dan nog even...

Wanneer Komt Eindelijk De Nexus One Weer Eens? Alleen-lezen Onopgelost

Al sinds eind juni wacht ik op de nieuwe levering van de nexus one, zijn er dan zo weinig geproduceerd of waaraan ligt dat?

Hsdpa En Hsupa Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb vorige week een nieuw toestel gekocht speciaal om HSDPA EN HSUPA te kunnen gebruiken. Maar ik vind niks op de vodafone site of dat te gebruiken valt. Aleen HSDPA valt heel soms te versch...

Sms Alleen-lezen Onopgelost

ik krijg steeds smsjes en die zijn niet gratis hoe kan ik die blokkeren

Unlocken Vodafone 845 Nova Via Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Heeft iemand al ervaring met het unlocken van deze Vodafone 845 Nova via de Vodafone web winkel? En zo ja ging dat goed? Ik heb nl. begrepen dat er zowel een lock zit op het toestel als op het simcard...

Geen Toegang Tot Website Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een HTC Desire. Internet werkt prima op twee gevallen na. Ik kan niet op de site van universiteit (blackboard). Hierbij geeft ie aan dat er een probleem is met de gegevensverbinding. Geeft aan ...

Blackberry Als Modem Alleen-lezen Onopgelost

Ik maak sinds een half jaar gebruik van mijn blackberry curve en zou deze nu als modem willen gebruiken voor mijn laptop.Qua software zou dit met de blackberry manager willen maar ik weet niet welke i...

Vodafone, Mobiel Internet Dongel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik kwam vandaag na het zoeken van een USB mobiel internet dongel Vodafone Mobiel Breedband Start tegen.Ik heb hier een vraag overIs het mogelijk om het IP adres te veranderen elke paar minuten?b...

Ik Krijg Te Veel Smsjes Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan het dat ik smsjes meerdere keren krijg terwijl de verstuurder er maar 1 stuurd?

Vraag Prepaid Blackberry Sim Only Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik heb een bb van de t-mobile als ik nu de Prepaid BlackBerry Sim Only van de vodafone koop, kan ik die dan voor mijn bb gebruiken van de tmobile? of moet ik perse een tmobile simkaart kopen, wa...

Prepaid En Mobile Connect Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een prepaid vodafone USB modem aangeschaft en Mobile Connect Lite geïnstalleerd onder windows 7. Dat werkt prima. Maar waarom ziet dit programma mijn eigen thuis WLAN niet als ik pre-paid gebru...

Beide Simkaarten Niet Te Gebruiken Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik had zojuist vrijdag een abbonement op mijn telefoon moeten krijgen. Een sim only abbonement.Maar die heb ik nogsteeds niet gekregen. Mijn beide sims doen ook heel raar, bij de sim die ik al h...

Vodafone Ierland Alleen-lezen Onopgelost

Ik ga binnenkort naar ierland, en ik wil dan ff een ierse vodafone simkaart kopen voor internet. Maar kan dat in mijn Vodafone gesimlockde telefoon?

Upgrade Vodafone Stick Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren heb ik een Vodafone Mobile Connect lite voor internet op mijn laptop gekocht. In eerst instantie het goedkoopste abonnement van 400 MB maar 's-middags nog omgeruild voor het standaard abonnem...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen