Hallo Marqueenvh,
Via dit Forum zal niemand jou verder kunnen helpen met de oplossing van jouw probleem.
Het is noodzakelijk om een reparatie-verzoek in te dienen bij de verkoper van jouw Samsung Galaxy Note 3.
Indien er nog garantie (Samsung geeft 24 maanden fabrieksgarantie op alle Samsung smartphones) zit op jouw smartphone, dan kun je een reparatie-verzoek-onder-garantievoorwaarden indienen bij de verkoper.
Hiervoor is het beslist noodzakelijk dat je de originele aankoop-factuur kunt laten zien bij de aanvraag van een reparatie-verzoek-onder-garantievoorwaarden. Of een ander aankoop-bewijs met het IMEI-nummer van je smartphone.
Sommige
Vodafone winkels (in de grotere steden) hebben een eigen Technische Reparatie Desk voor gangbare smartphone problemen. Die Technische Reparatie Desk kan je nader informeren, omtrent jouw Wi-Fi-problematiek.
Vergeet niet je Vodafone-micro-SIM-kaart en je micro-geheugenkaart te verwijderen, indien je je smartphone ter reparatie moet opsturen. Noteer dan ook zorgvuldig je reparatie-verzoek-nummer.
Succes !
Netwerker
Note Moderator Per: link naar Vodafone winkels toegevoegd.