Marqueenvh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung galaxy note 3 wifi werkt niet

ik kreeg van de week een melding dat ik de nieuwe software kon downloaden (kitkat) nadat ik het had gedaan kreeg ik problemen met me e-mail en mijn wifi ging niet aan. ik had toen gebeld naar de smartphone crew en die gaf aan dat ik me telefoon weer op fabrieksinstellingen moest zetten. ik had het toen gedaan en het werkte daarnaa weer. nu was mijn batterij op en ik laadde het op en toen werkte mijn wifi weer niet... ik heb het nogmaals weer gereboot en op fabrieksinstellingen gedaan en het werkt nog steeds niet.. dit kost mij best wel veel MB's graaag en oplossing!!
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Marqueenvh,

Via dit Forum zal niemand jou verder kunnen helpen met de oplossing van jouw probleem.
Het is noodzakelijk om een reparatie-verzoek in te dienen bij de verkoper van jouw Samsung Galaxy Note 3.

Indien er nog garantie (Samsung geeft 24 maanden fabrieksgarantie op alle Samsung smartphones) zit op jouw smartphone, dan kun je een reparatie-verzoek-onder-garantievoorwaarden indienen bij de verkoper.
Hiervoor is het beslist noodzakelijk dat je de originele aankoop-factuur kunt laten zien bij de aanvraag van een reparatie-verzoek-onder-garantievoorwaarden. Of een ander aankoop-bewijs met het IMEI-nummer van je smartphone.
Sommige Vodafone winkels (in de grotere steden) hebben een eigen Technische Reparatie Desk voor gangbare smartphone problemen. Die Technische Reparatie Desk kan je nader informeren, omtrent jouw Wi-Fi-problematiek.

Vergeet niet je Vodafone-micro-SIM-kaart en je micro-geheugenkaart te verwijderen, indien je je smartphone ter reparatie moet opsturen. Noteer dan ook zorgvuldig je reparatie-verzoek-nummer.

Succes !

Netwerker

Note Moderator Per: link naar Vodafone winkels toegevoegd.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Marqueenvh ,

Ik zou je proberen te helpen (ondanks dat @Netwerker zegt dat het onmogelijk is).
Het geen wat je verteld heeft namelijk te maken met de samsung laag over kitkat heen.
Een file op je telefoon wordt corrupt. Deze file kan je niet bij, zonder toegang to te hebben.
Er is een app geschreven: Wifi fixer (verkrijg baar in de playstore) die dit probleem mogelijk kan oplossen.

mocht dit niet het geval zijn, sluit je galaxy note 3 via Kies aan op je computer en kies voor herstellen.
James007

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Netwerkfreak,

Bij mij is het precies het zelfde....
Helaas werkt de tool niet en wifi is niet aan te krijgen. Buiten dat is de batterij sneller leeg en 100x traag geworden. Lang leve kitkat. Ik vind dit ongelooflijk knullig. Test mijnheer Samsung NIET??:@
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic