simbastam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samson E1200 VE

Ze kunnen mij toestel niet vinden. ik heb een Prepaid namelijk.
Samsung E1200VE.
Groetjes Annemarie Stam
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @simbastam ,

Wat bedoel je met ze kunnen mijn toestel niet vinden?
We horen het graag terug van je! We gaan je dan proberen te helpen.
simbastam
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik soms een handleiding nodig of mijn pukcode. Zij hebben veel toestellen maar deze wat ik heb zat er niet bij
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @simbastam ,

Je wilt dus en handleiding van het toestel zelf? Ik heb en Nederlandse handleiding gevonden via de Samsung website je kunt deze via de volgende link bekijken: http://bit.ly/1upQYwa Het is wel online en heeft weleens waar kleine letters je kunt er wel op inzoomen, of ben je het boekje kwijt of kreeg je deze niet meegeleverd?
simbastam
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben al jaren klant ongeveer 16 jaar de zelfde telefoonnummer alleen een andere toestel.
Nu kan ik mijn puccode niet meer. Dat is de rede voor aan melden bij mijn Vodafone .
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @simbastam ,

Oh je zocht meer info over hoe je en puck code kan aanvragen? Je ziet dat het op dit moment erg laat is de telefonische klantenservice is ook gesloten. Ik raad je aan om met de webcare crew die 24/7 voor je klaar zit contact op te nemen via de live chat! Zij kunnen ervoor zorgen dat je en puck code ontvangt. www.vodafone.nl/support/contact > zie chat (het kan soms erg druk zijn hou hier graag rekening mee).

Fijne avond. Mocht je nog andere vragen hebben ben je natuurlijk altijd van harte welkom op het Forum!
(Dacht eerst dat je iets bedoelde met de handleiding van je toestel zelf)
simbastam
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is goed.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic