Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Geen netwerk de hele dag

christl door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Moet in de iPhone 4S een andere simkaart dan in de iPhone 5s? Alleen-lezen Onopgelost

Heeft de IPhone 5s andere simkaart nodig dan de 4s?Werd namelijk vanmiddag gebeld door Vodafone voor verlenging van m'n abonnement, wilde zelf eerst wachten tot na m'n vakantie. Maar volgens haar kon ...

Poess91 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

gebarsten beeldscherm Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik had gelezen dat er in bepaalde winkels een monteur aanwezig is. Hoelang duurt het voordat hij het scherm gemaakt zou hebben of zou die dan echt opgestuurd moeten worden.mvg.

Geen internet; "Verificatie via proxyserver is mislukt" foutmelding Alleen-lezen Onopgelost

hoi,Ik heb een HTC Sensation en soms kan ik geen verbinding krijgen met internet terwijl wel het 3G/H logootje bovenin zichtbaar is.Ik krijg dan de foutmelding: Verificatie via de proxyserver is mislu...

Mausman door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen service Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb sinds vanmorgen geen service. Waar ligt dit aan? Het betreft een iPhone 5s Vodafone Red Business Essentials abonnement. Hebben er meer mensen hier last van? Simkaart heb ik in de iPhone 5 ...

Slechtere ontvangst met iPhone 4s dan met iPhone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds kort een Vodafone Red2 Essential E abonnement met een Iphone 5s en duo sim afgesloten.Had nog een goede Iphone 4s die ik wilde gaan gebruiken voor het werk en de 5s privé.Nu loop ik tegen...

Ed68 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Betaling Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Ik heb afgelopen week een bericht ontvangen van een achterstallige betaling die nog voldaan moest worden vóór donderdag 20 maart. Zo niet, wordt het abbonnement geblokkeerd en worden er ex...

sanderjoe door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S3 blijft hangen op het logo(geen software probleem) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,vandaag viel mijn Galaxy S3 ineens uit en starte daarna vanzelf weer op en bleef hangen op het logo, het logo verscheen voor 2 sec en verdween daarna weer waarop dit zich weer herhaalde. Nu las ...

Monusman door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung S3 laadt slecht op. Alleen-lezen Onopgelost

Mijn Samsung S 3 laadt zeer traag op. Het duurt ongeveer 15 uur voordat de accu volledig is opgeladen.Er zit al een nieuwe originele accu in. Wederom zelfde probleem.software is up to date. Laatste ve...

paashaas door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten buiten bundel Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, ik zit met een het probleem dat ik al 3 maanden (sinds begin van mijn contact / red business super) GEEN inzicht heb in de kosten die buiten mijn bundel vallen (bijv. SMS kosten vanuit NL...

Tyson door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Multisim bij zakelijke abonnementen Alleen-lezen Onopgelost

Heb al wat jaren een abbo en hoor nu in een commercial over een tweede gratis sim. Hoe kan ik die aanvragen of zijn daar extra voorwaarden voor van toepassing

Sonny door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

*edit* Door Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Allemaal,Ook ik hoor hellaas bij de *edit* klanten van VodafoneZal het even in het kort uitleggen hoe het begonjuli 2012 ging ik naar de Vodafone winkel te Enschede om mij te laten informeren na...

HetHaasje door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid snel op Alleen-lezen Onopgelost

Komt dat bericht:

Alles-in-1 op Reis ook voor prepaid BlackBerry BloX ? Alleen-lezen Onopgelost

Geldt de 'Alles-in-1 op Reis BloX' met 35MB Internet ook voor een prepaid BlackBerry met een BlackBerry BloX ?Dwz. 35MB data/internet etc. in het buitenland voor 2 euro per dag ?

Vronsky door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

upgrade whatsapp Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik whatsapp upgraden, hij loopt op 12 maart af, en kan alleen betalen met creditcard of paypall of googlewallet maar dat laatste word niet ondersteund, en als ik het apk bestand open voor what...

navigatie weg Alleen-lezen Onopgelost

waar is mijn navigatie gebleven ? deze is sinds de laatste updaten weg ik wil deze graag terug na fabrieks herstel is deze er weer maar dan doet mijn ttoestel automatisch de updaten en is hij weer weg...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen