Mijn sansung galaxy s4 valt steeds uit. Sinds jan 2014 dat ik dit toetsel bij een vodafone abonnement heb gekregen valt hij dagelijks wel minimaal 2.keer uit.
Het toetsel is al 3 keer opgestuurd. In de winkel is er al 3 keer een software update gedaan, waarna het toetsel een keer helemaal niets meer deed. De batterij is al een keer vervangen maar ik blijf hetzelfde probleem houden. Soms wordt het helemaal warm, alsof het gaat ontploffen. Soms valt het gewoon uit... ik ben al 10 keer naar de vodafone winkel geweest. Nu zouden mijn papieren worden opgestuurd om een nieuwe aan te vragen, ik ben 8 weken verder en nog steeds niets gehoord. De service van vodafone is echt dramatisch slecht. Aanvankelijk "vergeten" mijn papieren op te sturen, omdat ze dachten dat het niet compleet was. Was het wel, maar de klant bellen... nee hoor. Kennelijk doen ze aan een 6e zintuig en vinden ze het fijn om hun klanten wekelijks in de winkel te krijgen met elke keer hetzelfe verhaal. Allervervelendste is dat er niet eens een normaal telefoon nummer is van de winkel waar je naar kan bellen om te vragen hoe het staat. Ik ben een beetje ten einde raad, ga morgen nog een keer langs. Maar heeft iemand dit zelfde probleem en hoe kom je aan een nieuwr tel? Want dit is niet werkbaar.