Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,269Oplossingen
  • 1,733Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Internet op reis Dagbundel wordt niet aangesproken Alleen-lezen Onopgelost

Hierbij wil ik alvast mijn (jullie) probleem voorleggen voor als ik straks terug ben vakantie. Ik heb een onternet op reis dagbundel Blox aangezet om zo af en toe gewoon te kunnen internetten op vakan...

Vodafone houdt mij aan het lijntje!!!!! Alleen-lezen Onopgelost

september 2013 heb ik online een abonnement afgesloten voor het nummer *edit BasT; ivm privacy & anti-spam telefoonnummer verwijderd*. Dit verzoek is toen afgewezen omdat ik nog een openstaande rekeni...

Galaxy S4 | Geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Is er een mogelijkheid mijn simkaart te activeren? lees net dat ik 30 minuten te laat ben. Heb 20 minuten geleden mijn oude toestel verkocht en ben dus onbereikbaar 

geen sms ontvangst andere Providers Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb er al heel lang last van dat ik van sommige providers geen smsjes kan ontvangen. Zij ontvangen mijn smsjes wel, zij kunnen naar mij versturen, maar ik ontvang niets. Dit is het probleem ...

Problemen My Vodafone App Alleen-lezen Opgelost

HoihoiMijn data is volgens de app al opgebruikt en er staat dat ik 500 mb heb in de maand terwijl dat in werkelijkheid 1 gb is.. Nu is mijn vraag: waarom geeft de app aan dat ik 500 mb heb? Als ik die...

Slechte 3G na update netwerkinstellingen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ik naar de laatste netwerk instellingen heb geupdate (nu een week of 2 geleden) heb ik dagelijks last van een slechte 3G connectie. Opvallend is dat dit voornamelijk overdag is (1.00-17.00/18.00...

Slecht bereik en Vodafone doet niets! Alleen-lezen Onopgelost

Al jaren trouwe klant en ook zonder twijfel mijn abbonement verlengt.Een klein jaar later een huis gekocht in halsteren.Telefoonbereik is dramatisch slecht.Het lijkt erop dat zelfs de windrichting bep...

Verschil abonnement en tegoed internet in app Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Vanwege de nieuwe app lancering eens door de nieuwe app lopen grasduinen. Daarbij viel bij mij iets op: Onder "profiel" zie je je abonnementsgegevens. In mijn geval zou het een RED Essent...

instalingen Alleen-lezen Onopgelost

ik heab problem met cooce instaliren

De nieuwe My Vodafone App video! Alleen-lezen Onopgelost

Hi! Zoals jullie hebben gezien is de nieuwe My Vodafone App gelanceerd voor Android maar ook voor IOS!Bekijk de video waarom je deze app moet installeren! Neem dus eens even en kijkje naar de video ;)...

Mijn Vodafone wijzigingen komen niet door Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer al jaren mijn adresgegevens te wijzigen, maar altijd staat er dat de wijzigingen worden verwerkt. Heeft iemand ook dit probleem? Staat nu nog steeds op mijn oude adres. gr.Jay

Blackberry blox die onrechtvaardig niet word uitgezet! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al een aantal jaar een abonnement bij Vodafone, in eerste instantie met een samsung telefoon. deze is stuk gegaan tijden mijn contractsduur en daarom had ik toen een blackberry aangeschaft. Ik ...

Onbereikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben sinds ik een nieuwe telefoon heb niet meer bereikbaar, wat kan ik hier aan doen?

Geen/slecht netwerk 7433 HL - Schalkhaar Alleen-lezen Onopgelost

ik heb geen service sind heden ochtend 12-02-14, wat is er aan de hand *edit moderator: onderwerp verduidelijkt*

slecht bereik en slechte 3g Alleen-lezen Onopgelost

Bijna in heel nijmegen slecht bereik en slecht 3g dekking wat hebben mensen in deze regio nou aan 3g als t niet werkt voor mij was dit de eerste en laatste keer vodafone heb dit nog nooit mee gemaakt ...

Slechte internet Alleen-lezen Onopgelost

Helaas heb ik hele slecht internetverbinding sinds vanochtend , en daardoor kan ik mijn snapchat niet versturen

Nexus 5 Noord-Amerikaans model LG-D820 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, kan het Noord Amerikaanse model van de Nexus 5(LG-D820) ook op jullie LTE netwerk? Hier in Nederland wordt volgens mij over het algemeen de Nexus 5 als LG-D821 verkocht. Ik blijk, wel in in Neder...

Kan niet bellen of gebeld worden Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, mijn postcode is 4311GL (Bruinisse) en ik kan sinds vanmorgen niet bellen of gebeld worden. Als ik mijn telefoon neerleg heb ik 2 streepjes bereik, maar zodra ik wil bellen zijn ze foetsie en h...

ik kan niet meer bellen Alleen-lezen Onopgelost

HI, In de UK heb ik wel een dataverbinding maar ik kan niet bellen/gebeld worden, sms'enregistratie bij VF UK lukt niet. Iemand een oplossing?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen