o-j

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

s3 android update naar 4.3 gedaan volgende probleem..?

Normaal als je in de galerij je foto's bekijkt en je drukt op het 'delen' teken boven aan kan krijg je de lijst met progamma's waar je die foto naar toe kan sturen bijv tweeten met twitter of ij een gesprek van whatsapp sturen.. nu nadat ik 4.1 naar 4.3 heb geupdate ben ik er vanaaf achtergekomen naar 3 dagen al op me telefoon te hebbrn dat als ik op delen klik de telefoon vast loopt even en zegt 'galerij is gestopt'.. kunnen jullie vertellen als dit verholpen word of hoe dit kan en desnoods hoe ik 4.1 weer terug kan zetten.. voor de resy werkt ie wel aardig goed en heb ik nog niks verder ondervonden.. p
10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Heb je al even gekeken of het RAM geheugen schoon gemaakt kan worden? En wat ik wel aan je alvast adviseer is en Back Up te maken van je foto/video bestanden voordat je het weet kan er iets helemaal mis gaan met het toestel, je kunt via Samsung Kies foto's en video's en overige bestanden opslaan.

Kijk ook even of bij taakbeheer of er enige Apps open staan die je kan sluiten zoals de galerij misschien dat je probleem zo opgelost is?
o-j
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo bedankt voor het reagere hoe kan ik zien als het ram geheugen schoon kan gemaakt wordenn,
de apps zijn voorheen ook geen probleem geweest en heb verder geen andere apps geïnstalleerd..

Moet ik anders standaard fabriekinstellingen terug zetten zodat 4.1 er weer op.komt en dan opnieuw downloaden??

Of zijn er nog meer mogelijkheden waar het aan kan liggen..

o-j
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oja ram geheugen schoonmaken bedoel.je zeker die middelsteknop.in houden en dan geheugen wissen dat alle apps opnieuw opstarten dit heb ik al vaker gedaan en helpt niks.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

En reset maken zal je niet zomaar brengen naar de vorige versie van het systeem.
We kunnen altijd kijken of en reset de oplossing is wat in het reset systeem gebeurd is dat alle fouten en andere software problemen worden hersteld zo krijgt je telefoon ook en opfris ervan alsof het en gloednieuwe is.

Voordat je en reset maakt zou ik wel even via Samsung Kies en back up maken (apps worden niet opgeslagen en dus verwijderd)! Onthoud je ook alle account gegevens?

Kom je er niet mee uit meld het ons zodat je we nog sneller kunnen helpen!
o-j
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb em gereset en deed ie het weer..

heb me backup ook terug gezet deed ie het ook nog en daarna heb ik veel apps die ik niet gebruik of denk dat onnodig zijn uitgeschakeld ik zal zo de apps opnoemen die ik heb uitgeschakeld en dat misschien voor dit probleem zorgt..
o-j
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Samsung apps

Samsung link

Talkback

Paper artist

Vodafone updates

Yahoo finance

Yahoo finance daemoon

Yahoo news

Hangouts

Group play

Google+

Google play music

Google play games

Google play books

Game hub

Flipboard

Dropbox

DropboxOOBE

Discover

Chaton
o-j
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook heb ik applock op de galerij staan ..

Dit is t probleem.ook niet want heb die al aan en uit gezet
CarolineToet74

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen, ik heb een probleem met de update op mijn Samsung Galaxy S3 van afgelopen weekend. Ik kan mijn startpagina op internet niet meer aanpassen en ik kan geen foto's meer delen via de galerij.
Is dit een bekend probleem en wat kan ik er aan doen om dit op te lossen?
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Caroline
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@CarolineToet74

Ik heb je topic verplaatst omdat een vergelijkbare vraag al op het forum werd gesteld. Misschien kun je hier de oplossing vinden.
o-j
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet iemand al wat het probleem is dat je niet kan delen via degalerij? Heb er nog.steeds last van
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic