Rotseekhoorn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fout met opwaarderen Prepaid tegoed

Ik heb een paar werken geleden (27-12-2013, om precies te zijn) voor 20,00 Euro aan prepaid tegoed betaald. Ik ging vlak daarna op wintersport en had het tegoed nodig om af en toe een berichtje naar Nederland te kunnen sturen. Vervelend genoeg is mijn 20.00 Euro tegoed in die week niet bijgeschreven, en nu nog steeds niet.

Ik heb mijn bankafschriften gecheckt en er is wel degelijk 20.00 Euro afgeschreven.

Ik ben benieuwd wat er gaande is, en hoe lang het nog duurt voordat het tegoed bijgeschreven is.

Met verzoek om snel antwoord en vriendelijke groet,

Rotseekhoorn
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Rotseekhoorn, welkom op het forum. Meestal staat je tegoed bijna direct op je nummer. Het kan soms even duren voor tegoed wordt bijgeschreven, maar "even" moet je in dat geval opvatten als één of enkele uren. Als je tegoed na een dag of meer nog niet is bijgeschreven dan is er iets mis gegaan. Met meer dan een week heb je ruim voldoende geduld gehad 😉

Ik zou even contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan via chat of telefonisch, wat je het prettigste vindt. Mijn collega's van de afdeling prepaid kunnen heel snel achterhalen waar het mis is gegaan en met je bankafschrift (en het kenmerk daarbij) kun je ook zonder problemen aantonen dat het bedrag wel geïncasseerd is. Dus, met een telefoontje is het probleem volgens mij zo achterhaald en je tegoed alsnog gestort!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Rotseekhoorn, welkom op het forum. Meestal staat je tegoed bijna direct op je nummer. Het kan soms even duren voor tegoed wordt bijgeschreven, maar "even" moet je in dat geval opvatten als één of enkele uren. Als je tegoed na een dag of meer nog niet is bijgeschreven dan is er iets mis gegaan. Met meer dan een week heb je ruim voldoende geduld gehad 😉

Ik zou even contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan via chat of telefonisch, wat je het prettigste vindt. Mijn collega's van de afdeling prepaid kunnen heel snel achterhalen waar het mis is gegaan en met je bankafschrift (en het kenmerk daarbij) kun je ook zonder problemen aantonen dat het bedrag wel geïncasseerd is. Dus, met een telefoontje is het probleem volgens mij zo achterhaald en je tegoed alsnog gestort!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic