Ichraq

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

rente bij abonnement?

Goeiemorgen,

Ik heb een vraagje, stel ik neem een abonnement betaal ik dan ook rente erbij? 

Alvast bedankt!

Groetjes, ichraq

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik wil me nergens in mengen natuurlijk, Lycke is al lekker bezig en ze weet meer van Vodafone dan ik, ze werkt er. Maar ik denk dat je deze pagina maar eens kan bekijken: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml

Daarop staat dat de rente 0% is voor een toestel met abonnement. In dit voorbeeld is de prijs van het losse toestel € 480. De eenmalige betaling bij aanschaf van het toestel was € 120. Het bedrag van € 360 dat overblijft, is het bedrag dat je leent en in 24 maanden moet terugbetalen. Zo ga je dus € 15 per maand voor het toestel betalen. Dit bedrag schrijven we automatisch af en zie je terug op je rekening.

Als je meteen een los toestel koopt dan ben je het bedrag in 1x kwijt en doe je het per maand dan betaal je dus per maand. Het is maar wat jij kan en wil doen. Zelf doe ik altijd in 1x het toestel betalen, dan zit ik daar niet meer aan vast. Maar dat is een eigen keuze en per maand kan ook handig zijn 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Ichraq . Welkom hier! 

 

Ik begrijp nog niet volledig wat je vraag is. Rente waarover, precies? 
De prijzen die je op onze site vindt, zijn allemaal volledig, in elk geval. 

Begrijp ik goed dat je er over denkt een abonnement bij ons af te sluiten? Als je wilt kan ik je meer informatie geven om je te helpen bij je keuze. Mocht je nog (andere) specifieke vragen hebben, hoor ik het graag! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Mocht je trouwens de toestellening bedoelen. Je kunt, bij aangaan van een abonnement met toestel ófwel kiezen voor de betaling in 1 keer, ofwel voor aflossing per maand of een combinatie van deze. Los je maandelijks af, dan betaal je niets meer dan wanneer je het in 1 keer betaalt. Zo komt er dus geen rente overheen 🙂 

Ichraq
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Haai lycke,

Ik bedoel of je doordat je een abinnement neemt uiteindelijk duurder uitkomt omdat je er ook een beetje rente bij betaalt. Of kom je evenveel uit als je een abonnement neemt of meteen losse toestel koopt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik wil me nergens in mengen natuurlijk, Lycke is al lekker bezig en ze weet meer van Vodafone dan ik, ze werkt er. Maar ik denk dat je deze pagina maar eens kan bekijken: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml

Daarop staat dat de rente 0% is voor een toestel met abonnement. In dit voorbeeld is de prijs van het losse toestel € 480. De eenmalige betaling bij aanschaf van het toestel was € 120. Het bedrag van € 360 dat overblijft, is het bedrag dat je leent en in 24 maanden moet terugbetalen. Zo ga je dus € 15 per maand voor het toestel betalen. Dit bedrag schrijven we automatisch af en zie je terug op je rekening.

Als je meteen een los toestel koopt dan ben je het bedrag in 1x kwijt en doe je het per maand dan betaal je dus per maand. Het is maar wat jij kan en wil doen. Zelf doe ik altijd in 1x het toestel betalen, dan zit ik daar niet meer aan vast. Maar dat is een eigen keuze en per maand kan ook handig zijn 

Ichraq
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt!!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Wat @Energieboy zegt klopt dus helemaal, @Ichraq . Ik heb je vanmorgen een linkje gestuurd waarop je de mogelijke abonnementen kunt bekijken met een leuke aanbieding. Mocht je dus iets willen bestellen, kun je het via die mail doen ^^. En als je nog verdere vragen hebt, dan weer je ons te vinden!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic