nancydr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekeningen

Ik word er een beetje moe van dat ik smsje krijg je tel rekening staat online. Prima. 17e word hij afgeschreven. Prima. Vervolgens de 18e kijken op de vodafone app, betaling voldaan. Op de vodafone site , betaling voldaan. Mooi dus geld uit geven. Ja jammer want als het de 21e is en ik kijk staat er. Betaling moet nog voldaan worden dit is nu al zolang ik het abbonement heb. Beetje irritant word het nu.
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
nancydr schreef:
Ik word er een beetje moe van dat ik smsje krijg je tel rekening staat online. Prima. 17e word hij afgeschreven. Prima. Vervolgens de 18e kijken op de vodafone app, betaling voldaan. Op de vodafone site , betaling voldaan. Mooi dus geld uit geven. Ja jammer want als het de 21e is en ik kijk staat er. Betaling moet nog voldaan worden dit is nu al zolang ik het abbonement heb. Beetje irritant word het nu.
Hi Nancy,

Dat is inderdaad wel raar. Ik denk dat je in dat geval het beste je rekeningoverzicht in de gaten kunt houden om te zien of het bedrag ook daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven. Als dit toch telkens later gebeurt dan kun je daar in het vervolg wel rekening mee houden. Op de factuur staat in ieder geval weergegeven omstreeks welke datum het bedrag afgeschreven wordt maar dit kan natuurlijk altijd enkele dagen verschillen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic