Martijn028

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aanbiedingen voor verlenging niet zichtbaar op website

Als ik via my vodafone de optie Einddatum abonnement en verlengen en daar op Eindigt je contract over 4 maanden of eerder? Bekijk jouw aanbiedingen klik dan krijg ik de volgende melding:

Er is iets mis gegaan:Je kunt je abonnement helaas niet online verlengen. Verlengen kan vanaf 4 maanden voor het einde van je abonnement.
Je kunt de einddatum van je contract opzoeken in My Vodafone. Heb je meerdere mobiele nummers bij 1 klantnummer of een SIZZ-abonnement? Of wil je meer informatie over het verlengen van je abonnement? Neem dan contact op met onze Klantenservice via 0800-0200056.

Mijn abonnement loopt op 16 januari af dus zou ik aanbiedingen moeten kunnen zien. Ik heb het al per email gemeld maar die mailen terug dat iemand van de verkoopafdeling contact met my op zal nemen maar ik wil eigenlijk niemand aan de lijn want 90% van de tijd komt het ongelegen dus handel ik het liever online af en ik wil hoogst waarschijnlijk gewoon bij Vodafone blijven als de condities goed zijn en dat kan ik nu niet zien.

Kan iemand naar die website kijken want dit lijkt op een miscommunicatie tussen de website en de doorgegeven data. mijn nummer is ****.
2 Reacties 2
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Martijn,

Als je contract in januari 2014 afloopt dan zou het zeker mogelijk moeten zijn om te verlengen, maar in sommige gevallen lukt dat inderdaad niet via My Vodafone. 😞 Je zou wel nog kunnen proberen om de cookies te verwijderen of de cache van je browser eens leeg te maken. Misschien bevat je browser nog oudere gegevens en lukt het hierdoor niet om online te verlengen. Als dit niet het geval is dan kun je toch beter even contact opnemen met onze verkoopafdeling. Dit is een gratis nummer en zij kunnen je dan verder helpen met het plaatsen van je bestelling! Zij zijn ook op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen.

Ik zag trouwens dat je jouw 06nummer in je post had geplaatst maar om te voorkomen dat je rare telefoontjes of prank-calls ontvangt heb ik toch maar je nummer verwijderd. 😉
Martijn028
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste MaartjeP,

Ik heb al geprobeerd mijn cache leeg te maken maar ik zal even checken of mijn browers up to date zijn.

Bedankt voor het meedenken(ook over mijn nummer)

Groeten Martijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic